Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Sådärja, nu fattar jag hur jag gör bilen i 3d. kan behöva hjälp senare med texturer mm. Har kommit såhär långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kan du förklara hur du gör. har försökt göra en bil men fattar inte riktigt du kan skicka ett pm till mig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 har du fattat att de finns guider elerl morgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 har du fattat att de finns guider elerl morgan Skickade ett pm till honom och tipsade om Pinners påbörjade Guide. Passar för både stora och små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 hahahahah joo =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 snyggt! fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ye ser ganska bra ut men andvänd så mycke ploys som möjligt så den blit fint avrundad överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Dom blueprintsen jag använde verkar inte stämma så bra, lite olika avstånd mm. Men jag får väl fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 har du gjort så att bilden har rätt mått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 fick göra om skiten, ser iaf mer ut som en lancer wrc nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 I Love Mitsubishi Lancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Har du gett upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts