DeMoN Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vet nån när san andreas kommer till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Förmodligen ca ett halvår efter det släppts till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 japp ca ett halvår efter skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Lär bli senast Sommar 2005 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Svårt och säga för GTA kontraktet med Sony går ut nu i oktober och det är ju knappas konverteringen som tar typ 6 månader. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Svårt och säga för GTA kontraktet med Sony går ut nu i oktober och det är ju knappas konverteringen som tar typ 6 månader. Tror jag. nej dom kommer nog släppa det någon månad efter.. inte för att det tar lång tid att konvertera utan att käna pengar... Om dom släpper det till ps2 och pc samtidigt så kommer nog dom flestra ladda ner det till pc och så köper ingen det. Men om dom släpper det till ps2 först så finns det några galningar som köper det till ps2 och sen kanske köper det till pc sen... Dom klämmer ut mer pengar på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jo klart dom släpper till PS2 ett bra tag före PC för att tjäna mer pengar men man kan ju hoppas att dom inte väntar lika länge som med trean och VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts