Thenewguy Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 när jag ska läga in en bil som jag laddat hem så låser sig spelet när jag håller på att ladda ett save, altså innan jag kommit in i spelet... ngn som vet problemet har gjort likadant när jag lagt in bilen som jag gjort i liberty city o i det funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
äpplet Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Pling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Thenewguy: tryck commands -> rebuild archive i IMG Tool efter du bytt ut .dff .och .txd filerna äpplet: onödig post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thenewguy Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 gjorde det en gång men funkade inte änfå men får försöka igen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 starta ett nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thenewguy Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 blir tvungen o installera om hela skiten... gick inte att starta det även fall jag återställde det med backupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts