Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Tänkte bara bärreta att jag börjat med min första bil till vice city Jag kan ingenting...bara testar mig fram Redigerad 10 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Fin pickup... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 CCOOLLL Kärra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag ska slänga den...Kan nån seja hur man ska börja på en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 oh mo god... Om du vill ha en platt fyrkantig bil så är den aldeles underbar, annars.. Släng den eller börja om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 platt bil utan dörrar dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts