Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nu har jag lämnat tillbaka mitt lånade PS2 och det känns konstigt att inte få spela Vice City längre. Det är nästan deprimerande för att man är så vann med att spela det och man känner ett stort tomrum Nåja, jag har i alla fall kvar själva spelet så nu ska jag psyka det ordentligt och bryta ner det del för del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Hade du inte hyrt/lånat ditt PS2 i 12 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Hade du inte hyrt/lånat ditt PS2 i 12 dagar? Nepp, jag tänkte göra det men jag fick bara låna det i 7 dagar... det var massor andra som också hade tänkt att låna PS2:or vid denna tidpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nepp, jag tänkte göra det men jag fick bara låna det i 7 dagar... det var massor andra som också hade tänkt att låna PS2:or vid denna tidpunkt Konstigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Synd ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts