Bullet Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Köp en Z600 och var nöjd Tyckte en gång i tiden att Z1010 var en rätt så attraktiv nalle, sen såg jag den i verkligheten. Då märkte jag att den var gigantisk haha. mototrola v525 ska man köpa. knäcker z600 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 haha. mototrola v525 ska man köpa. knäcker z600 lätt! nä de gör de inte...motorola är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 själv har man fuderat på sonyericsson 3G telefon z1010...men ja vet inte, e ju så grymt dyr....inte många som e prisvärda direkt heller När jag va på expert igår med en kompis kom det in en kille (ca 30)med en sådan mobil; -skrot! kom tre kilometer utanför var (sedan visade han mobilen för killen i kassan) - ah, men vi sade ju det när du köpte den att det kund.. -skit, ta tillbaka den och så höll de på till jag o min kompis gick ut ur butiken(stod där i ca 5-7 min) tips: köp inte 3G än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts