Blade87 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Här tänkte jag att de skulle diskuteras allt inom tredje generationens mobil telefoni alltså 3G bara å sätta i gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Mobilerna suger i alla fall, stora och sketen batteritid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det blir nog bra om några år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emodnar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det blir nog bra om några år.. Precis så tycker jag. Det verkar vara ruskigt många fel med dom där telefonerna. Idag skulle jag inte ta i en ens med pincett. 3G är typiskt sånt skit som de fyller med funktioner, men glömmer att dubbeltesta. Om några år, när tekniken blivit bättre slår jag till, men vad är anledningen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag har 3G, en Nec e616... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det finns mobilvirus nu oxå! det e till någon av 3g telefonerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 när jag va på ett ställe med en kompis var det ett 3G tält som man gick förbi ibland. Första gången vi gick förbi så ville en kille att vi skulle vara med i en tävling och vinna konsärt biljeter men han fick inte säga vilken sen andra gången så kom det en knubbig tjej och frågade om vi skulle va med då sa vi att vi hade varit med då sa hon "vad fick ni för poeng?" då hörde vi inte sen tredje gången så kom det en kille och visa Jackass avsnittet där ungar får sparka någon i nötterna . BS min kompis har en 3g den verkar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 3G är någ bäst för hörselskadade, för då kan ju dom iallafall snacka med varran med teckenspråk. Jag har iallafall inte nån användning av 3g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 när jag va på ett ställe med en kompis var det ett 3G tält som man gick förbi ibland. Första gången vi gick förbi så ville en kille att vi skulle vara med i en tävling och vinna konsärt biljeter men han fick inte säga vilken sen andra gången så kom det en knubbig tjej och frågade om vi skulle va med då sa vi att vi hade varit med då sa hon "vad fick ni för poeng?" då hörde vi inte sen tredje gången så kom det en kille och visa Jackass avsnittet där ungar får sparka någon i nötterna . BS min kompis har en 3g den verkar skit Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 när jag va på ett ställe med en kompis var det ett 3G tält som man gick förbi ibland. Första gången vi gick förbi så ville en kille att vi skulle vara med i en tävling och vinna konsärt biljeter men han fick inte säga vilken sen andra gången så kom det en knubbig tjej och frågade om vi skulle va med då sa vi att vi hade varit med då sa hon "vad fick ni för poeng?" då hörde vi inte sen tredje gången så kom det en kille och visa Jackass avsnittet där ungar får sparka någon i nötterna . BS min kompis har en 3g den verkar skit Svenskt uppslagsord punkt punkten punkter subst. tecken för slutet på en mening (.) (bildligt "slut") Engelsk översättning full stop, point Exempel sätta punkt---put a full stop (bring sth. to an end) komma till punkt---come to the point Stående uttryck till punkt o. pricka ("in i minsta detalj")---to the letter, exactly, ("down to the last detail") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Svenskt uppslagsord punkt punkten punkter subst. tecken för slutet på en mening (.) (bildligt "slut") Engelsk översättning full stop, point Exempel sätta punkt---put a full stop (bring sth. to an end) komma till punkt---come to the point Stående uttryck till punkt o. pricka ("in i minsta detalj")---to the letter, exactly, ("down to the last detail") hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 själv har man fuderat på sonyericsson 3G telefon z1010...men ja vet inte, e ju så grymt dyr....inte många som e prisvärda direkt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 själv har man fuderat på sonyericsson 3G telefon z1010...men ja vet inte, e ju så grymt dyr....inte många som e prisvärda direkt heller Köp en Z600 och var nöjd Tyckte en gång i tiden att Z1010 var en rätt så attraktiv nalle, sen såg jag den i verkligheten. Då märkte jag att den var gigantisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Svenskt uppslagsord punkt punkten punkter subst. tecken för slutet på en mening (.) (bildligt "slut") Engelsk översättning full stop, point Exempel sätta punkt---put a full stop (bring sth. to an end) komma till punkt---come to the point Stående uttryck till punkt o. pricka ("in i minsta detalj")---to the letter, exactly, ("down to the last detail") Fy fan vad w0rd.. Nästan en varning på det alltså.. Missbruka inte det svenska språket så förbannat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 när jag va på ett ställe med en kompis var det ett 3G tält som man gick förbi ibland. Första gången vi gick förbi så ville en kille att vi skulle vara med i en tävling och vinna konsärt biljeter men han fick inte säga vilken sen andra gången så kom det en knubbig tjej och frågade om vi skulle va med då sa vi att vi hade varit med då sa hon "vad fick ni för poeng?" då hörde vi inte sen tredje gången så kom det en kille och visa Jackass avsnittet där ungar får sparka någon i nötterna . BS min kompis har en 3g den verkar skit Omskrivning: När jag var på ett ställe med en kompis så var det ett 3G tält som man gick förbi ibland. Första gången vi gick förbi så ville en kille att vi skulle vara med i en tävling och vinna konsert billjeter men han fick inte säga vilken . Andra gången så kom det en lite knubbig tjej och frågade om vi skulle va med då sa vi att vi hade varit med då sa hon "vad fick ni för poeng?" Då hörde vi inte Tredje gången så kom det en kille och visa Jackass avsnittet där ungar får sparka någon i pungen(tror jag). Min kompis har en 3g som verkar dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag tycker det är en rätt dum ide med 3G än så länge. Dels för att man sätter upp massa master utan att veta om man dör efter att ha bott under en sån i 30 år. Dels för att det är såpass outbyggt att man bara kan ha glädje av det i storstäderna. Och som ni säger verkar ju inte telefonerna vara några höjdare heller. Jag är nöjd med min T630 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Själva 3G är det inget fel på. Men mobilen är inte verkar inte vara så värst bra....och om det strålar mycket, finns personer som säger både det ena och det andra så man vet inte vad man ska tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Dels för att det är såpass outbyggt att man bara kan ha glädje av det i storstäderna. Där har du helt fel.. Om jag säger Kristinehamn så är det väl inte många som vet vart den staden ligger ? Den ligger mitt emellan Karlstad och Karlskoga.. Jag var mitt ute i sjön med min kompis båt. Var kanske en ½ mil inte till skärgårn och hade så bra nät att jag kunde ringa, samma sak när jag och några kompisar var ute och tältade i skogen.. Kunde ringa därifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Där har du helt fel.. Om jag säger Kristinehamn så är det väl inte många som vet vart den staden ligger ? Den ligger mitt emellan Karlstad och Karlskoga.. Jag var mitt ute i sjön med min kompis båt. Var kanske en ½ mil inte till skärgårn och hade så bra nät att jag kunde ringa, samma sak när jag och några kompisar var ute och tältade i skogen.. Kunde ringa därifrån.. Jaja ringa ja, på det vanliga nätet men det finns så få 3G-master menade jag, så att du inte kan ha kamerakonversation och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 billig abbonemang med tanke på vad man kan göra med mobilerna och med tanke att det är gratis att ringa inom 3g och dom ger en tid varje månad att ringa ut från mobben, jag gillar mest LG U8110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts