Cortez Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Hm nej förresten, att jag kunde stanna och sätta igång tiden hur jag ville.. Det skulle vara coolt. Redigerad 11 augusti, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 NOOOOOOOOO! KLICKADE FEELL!!!! klickade på inget istället för annat! doooh! nåja sak samma. Skulle önska att min pappa fortsatte leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 NOOOOOOOOO! KLICKADE FEELL!!!! klickade på inget istället för annat! doooh! nåja sak samma. Skulle önska att min pappa fortsatte leva lever inte din pappa stackars dig....om jag fick två önskningar skulle jag tagit den ocg gjort så din pappa skulle leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Vote : Onaturligt Samma som Stellis sa, en klocka som kan stoppa tiden. Som i The Simpsons, där får Bart och Millhouse en klocka som kan stoppa tiden. Haha då skulle man jävlas med folk på stan, stanna tiden dra ner brallorna, gömma sig nånstans och trycka på tiden igen Redigerad 12 augusti, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jaha och hur gamla är ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 VOTE: resa i tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Vote: flyga tänk vad härligt att bara slängs sig ut från ett höghus o bara flyga iväg hur långt som helst aldrig mer behöva flyga med ett flygplan när man ska resa bort någonstans hehe bara över dagen gu va skönt det skulle vara :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 VOTE: Annat jag skulle önska att min mamma blev frisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 "FLÄSK" så klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 MEN FRED FFS! Vote: Annat !!!!!!! (Joey Ramone - What a wonderful world.mp3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Annat,jag önsar att om jag tänkte på en sak så händer det,t.e.x om jag tänker såhär:Jag önskar att jag får en lyxbil och så får jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 "FLÄSK" så klart!! Du kan tydligen aldrig vara seriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Du kan tydligen aldrig vara seriös... Vad förväntar du dig av en snubbe med sånt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Ja för fan! Errol du får rycka upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts