Jump to content

Om du skulle få en önskan

Siana
 Share

Vad skulle du välja om du skulle få en önskan??  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Annat

Skulle se till att det förbannade bolaget som heter SAVMAN AB såg till att instalera en numera slö uppkoppling kallad 1Mbit! :'(

Fan alltså, vi har väntat i 1 år och 2månader nu och det är jävligt segt att sitta med ett sketet modem! Så ni som klagar på slöa bredbandsuppkopplingar ska veta att ni har lyx... :blink:

(jag vet, man kunde önskat sig något annat men jag tänker någorlunda realistiskt! :D )

jag skrattar så jag pissar på mig :wacko::D

ni har lyx bara att ha en dator!

för tillfället har vi ingen dator!!!

känn på den! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt Stell! Men du måste du önska att tiden går ingång igen också= Att du bara har en önskning kvar. Gör som jag, önska att du har oändligt med önskningar! :D

tänkte säga två saker:

måste ta åt mig äran lite smått för det, för om du kollar första kommentaren så ser du va jag tog...

sen så sa jag också lite senare att man inte kan ta oändligt med önskningar...

det blir för tråkigt då, för de tar ju alla i så fall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden... så att jag kunde umgås mycket mer med min mormor innan hon dog.

saknar henne mycket..... hon blev 82 år gammal.... fick hjärnblödning för ca 3 månader sedan.... just när det hände så hade jag en viktig läxa, den gick åt skogen... men jag hade mycket goda resultat på allt annat... men jag fick ändå bara G för det.... ett ända jävla läxförhör som gick fel.... OCH DET SKET DOM I ATT MIN MORMOR DOG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor