Everest Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Anden i lampan, = 3 önskningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Om man kan flyga så skulle man kunna tjäna pengar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Om man kan flyga så skulle man kunna tjäna pengar på det bara man kan nått övernaturligt kan man tjäna pengar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Annat Skulle se till att det förbannade bolaget som heter SAVMAN AB såg till att instalera en numera slö uppkoppling kallad 1Mbit! :'( Fan alltså, vi har väntat i 1 år och 2månader nu och det är jävligt segt att sitta med ett sketet modem! Så ni som klagar på slöa bredbandsuppkopplingar ska veta att ni har lyx... (jag vet, man kunde önskat sig något annat men jag tänker någorlunda realistiskt! ) jag skrattar så jag pissar på mig ni har lyx bara att ha en dator! för tillfället har vi ingen dator!!! känn på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Onaturligt.. Stanna tiden.. Så fruktansvärt coolt asså! Du kan verkligen göra vad fan som hellst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Coolt Stell! Men du måste du önska att tiden går ingång igen också= Att du bara har en önskning kvar. Gör som jag, önska att du har oändligt med önskningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Coolt Stell! Men du måste du önska att tiden går ingång igen också= Att du bara har en önskning kvar. Gör som jag, önska att du har oändligt med önskningar! tänkte säga två saker: måste ta åt mig äran lite smått för det, för om du kollar första kommentaren så ser du va jag tog... sen så sa jag också lite senare att man inte kan ta oändligt med önskningar... det blir för tråkigt då, för de tar ju alla i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Coolt Stell! Men du måste du önska att tiden går ingång igen också= Att du bara har en önskning kvar. Gör som jag, önska att du har oändligt med önskningar! Men plz.. Har du inte sett clockstopper? Jag ska ha en klocka som kan stanna o starta tiden hur den vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Eller.. ioförsej (stavning?) så om man fick 5000 biljarder kr, 5000 000 000 000 000kr... åsså la in de på banken så skulle man få 5000 000 000 000kr varje år, och det är ju inte helt fel! ids inte lista upp allt jag planerat köpa om jag fick dom pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Osynlighet (med detta följer även en förmåga som gör att ingen kan höra mig heller)...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Något onaturligt (vet dock inte vad). Har altid drömmt om att kunna stoppa tiden (gå och ta vad man vill i affärer ), och kunna spola fram(bakåt i tiden. Annars skulle jag vilja sjunga/growla som Åkerfeldt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag skulle vilja spola tillbaka tiden... så att jag kunde umgås mycket mer med min mormor innan hon dog. saknar henne mycket..... hon blev 82 år gammal.... fick hjärnblödning för ca 3 månader sedan.... just när det hände så hade jag en viktig läxa, den gick åt skogen... men jag hade mycket goda resultat på allt annat... men jag fick ändå bara G för det.... ett ända jävla läxförhör som gick fel.... OCH DET SKET DOM I ATT MIN MORMOR DOG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 OT: R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om man kan flyga så skulle man kunna tjäna pengar på det Arbeta på cirkus eller Vote: Kontrollera Tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 jag skulle nog önskat att världen blev fri från fjortisar och hemskheter i afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Valde pengar utan att tänka mig för men nu i efterhand tror jag att jag skulle valt nåt onaturligt, kanske att vara osynlig och kunna gå genom väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Coolt Stell! Men du måste du önska att tiden går ingång igen också= Att du bara har en önskning kvar. Gör som jag, önska att du har oändligt med önskningar! om du kollar på dom första posterna i topicen så fick man typ önska sig allt förutom fler önskingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 JAg skulle lätt välja "Telekenesi" altså kontrolera och lyfta saker inklusiv mig själv med tankekraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts