Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Definera din önskan! Vad valde du? Disskusitera Själv valde jag något onaturligt! Nämligen att kunna kontrollera tiden! Stoppa tiden, sakta ner tiden, gå bakåt i tiden, helt enkelt! Redigerad 10 augusti, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 annat: Hur många önskningar som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vote: annat skulle önska bort den här topicen skojjjjja ! skulle önska mer önskningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 I vanliga fall brukar jag också säga "oändligt med önskningar", men det gills ju inte Vote: Något onaturligt (kunna bli osynlig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Zyber har helt rätt! Fuska inte, en önskning får ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Skulle vilja ha pengar, oändligt med pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote : Annat.. Skulle önska att Dee Dee Ramone Och Joey Ramone började Leva igen. :'( R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 "Styrka, smidighet intelligens mm" men inriktat på intelligens så skapar man ett eget företag som tjänar grymt mycket pengar. Voila! Eller så flunkar företaget och man är pank och skuldsatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Något onaturligt. Skulle typ vilja se in i framtiden så jag skulle kunna se vad som skulle hända om jag gjorde på ett visst sätt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Pengar, obegränsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 nå vettigt tror ja.. typ ingen´fattigdom eller nå sånt ta bort nå sjukdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 fast man kan ju inte fuska efter som man får en önskning och man kan önska sig vad som helst.. MEn om man inte får önska sig de ja då blire det nog penga eller inteligens o så eller osynlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Annat jag hade spela med Paul Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hmm, svårt val mellan något onaturligt och pengar, de fick bli något onaturligt. Typ bli osynlig eller läsa andras tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Svårt val, men jag tar nog telepati (ta kontroll/flytta saker med tanken), för då kan man kunnat fixa pengar, godis!!!(glass,mat mm) åsså blir man kändis automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 PENGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 svårt men ja tog pengar.. men ja vet inte riktigt, välfigt svår fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Annat Skulle se till att det förbannade bolaget som heter SAVMAN AB såg till att instalera en numera slö uppkoppling kallad 1Mbit! :'( Fan alltså, vi har väntat i 1 år och 2månader nu och det är jävligt segt att sitta med ett sketet modem! Så ni som klagar på slöa bredbandsuppkopplingar ska veta att ni har lyx... (jag vet, man kunde önskat sig något annat men jag tänker någorlunda realistiskt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Oändligt med önskningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 nåt onaturligt skulle vara kult att kunna ha alla Diablo-´´magierna`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts