anders_142 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 här är en bild på min admiral jag moddat och lagt till lite från andra bilar.. hur gör jag nu? kolla bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 spara, exporta över en gammal admiral.dff, andvänd txd builder 1.1 och sätt alla andvända texturer i en ny admiral.txd andvänd img tool och sätt en de nya istället för de gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Fint namn på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 fast den ser inte ut att ha blivit texturerad alls...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ser lite messigt ut . 3 st boot_hi_ok (?) Ska bara vara en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 omen jag kan inget om modeling bara det typ men tack för hjälpen. =) och nej det är inget texture jag tog bara den gammla admiralen och lite delar från adra bilar och satte ihopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 spara, exporta över en gammal admiral.dff, andvänd txd builder 1.1 och sätt alla andvända texturer i en ny admiral.txd andvänd img tool och sätt en de nya istället för de gamla asså bilen är i formatet z3d hur ska jag då exportera den? den ligger på skrivbordet.. ska jag exportera den til gta3 arkivet? med alla andra txd och dff filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) asså bilen är i formatet z3d hur ska jag då exportera den? den ligger på skrivbordet.. ska jag exportera den til gta3 arkivet? med alla andra txd och dff filer? Gå till File>>Export... byt då filformat till Grand Theft Auto (*.dff, *.col) och skriv admiral.dff tryck spara och väl 'vice city'. Men tyvärr är den inte spelbar förrän du fått ordning på objekt namnen De enda filnamn som får finnas är exakt samma som bilen hade från början. Redigerad 10 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 tack så mycke FEtt SJysst jag har skrivit flere ggr men inga svarar.. eller bara men "din nub" :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 hur gör jag med txd grejen??? jag öppnar programmet men hur gör jag sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 letar upp alla texturer du andvänt på bilen, alltså inga så bilen komemr bli helvit i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts