xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Älska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det har inte hänt något med denna bilen på ett tag kanske ni märkt och det finns lite olika andledningar till det. För det första har skolan dragit igång igen ( ) Och sen gick musen j*vlen till datorn sönder så den knappt gick att använda. Men nu har jag fixat en ny mus och kan arbeta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men varför i helvete ha ru inte gjort klart den där superbirden för!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 men varför i helvete ha ru inte gjort klart den där superbirden för!?? eeeh? sa han inte det? läs innan du klagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 22 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag vet inte varför riktigt men det finns några anledningar som spelade in. Frö det första började skolan så jag arbetade inget då och sen gick musen sönder och jag kunde inte arbeta, sen kom jag inte riktigt igång igen och då la jag zmodeler på hyllan. Men nu har jag tagit up det igen och ska försöka göra min Supra. Men Dodgen får den som vill göra klart skicka ett pm bara för jag vill att den ska bli klar någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 du vore en gud för mig om jag fick den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts