pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Ännu mer är gjort på bilen och arbetet har gått riktigt fort. 454 polygoner är det uppe i nu och det betyder att det är betydligt fler än vad Challengern hade men jag tror att det är ungefär lika många som Audin. Redigerad 12 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Fan vad lång denna bilen är det var något jag inte riktigt kunnat räkna med men den är på god väg nu och är uppe i 601 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 skit snyggt pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Dodge Daytona tillverkades bara år 1969 Plymouth Superbird är i princip identisk med den men tillverkades 1970, dom gjorde färre bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Ja så är det men enligt någon hemsida var Dodge tvugna att tillverka och sälja 500 bilar för att ställa up med den i nascar men hur många som tillverkades vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Ser för övrigt riktigt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu har jag gjort klart hela taket och bilen är uppe i 737 polygoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu har jag gjort klart hela taket och bilen är uppe i 737 polygoner. lite mkt faces men j*vligt snyygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu har bilen kommit ner i 732 polygoner och då har jag även gjort en fin vinge och då kan man undra hur det kommer sig svaret är att jag tog bort bagageluckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 gör ju inget att den har mycket polys direkt, varför tog du bort skuffen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 När jag gjorde den så gjorde jag lite fel om du kollar på blueprintne på förra sidan ser du att det ser ut som en röra där bak så jag tog bort det och gör om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 supernajs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu börjar det likna något. 816 polygoner har jag kommit upp i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 gör ju inget att den har mycket polys direkt, varför tog du bort skuffen? Jo det gör det.. Fast inte i hans fall.. men en bil på typ 20,000faces är svinigt tung och kan göra att spelet börjar lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 vet, var lite mer generös me dina polys också ska ja försöka ta bort så mycket jag kan, redan minskat några tusingar på rodden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Så där ja nu har jag tagit mig i kragen och gjort något även idag. 874 polygoner har jag än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Så nu närmar utsidan sig sitt slut 961 polygoner har det blivit än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tycker den e ganska ful... alltså undra vilken 5åring som fick hitta på den bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Egentligen är det en Charger dom satte en spetsig spoiler fram och en vinge bak på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Så där ja nu har ni inte sett någom updatering på bilen på länge men här kommer den 1182 polygoner har den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts