Jump to content

En ny bil av Pinner

pinner
 Share

Recommended Posts

Ja det är sant jag har nu börjat med en ny bil efter att min Dodge blev klar och denna gången ska jag (om jag kan) göra den mycket mer nogrant. Men bilen kan dröja för jag har en väldigt lång projekt lista.

Arbetet med bilen ha rvarit igång sedan i morse och jag tycker jag kommit väldigt långt på den tiden och är väldigt nöjd med resultatet.

195 polygoner har den och bilen är en Buick Gsx av okännd årsmodell.

post-11-1092149246_thumb.jpg

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag hittat en bil till men snälla någon klipp ut bluprinten närjag försöker blir det alltid fel någonstans. Bilen jag tänker påbörja nu är en Dodge och då tänker ni säker å nej inte nu igne ush bla bla men det är inte vilek Dodge som helst utan de tär en Dodge Charger Daytona 71 års modell. Hoppas det inte finns någon sådan här ännu för då vet jag inte vad jag kommer göra.

post-11-1092179638_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zear0x

Efter lite information från internet gjordes det 500 Daytonas som såldes till privatpersoner för att dom skulle få ställa up med den i nascar och då inebär detta att det är en ganska ovanlig bil som därför antagligen kommer ersätta hotring för båda är racerbilar.

Grimm

Det jag gjort är framdelen och en bit upp på motorhuven

Länk till kommentar
Dela på andra sidor