pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Ja det är sant jag har nu börjat med en ny bil efter att min Dodge blev klar och denna gången ska jag (om jag kan) göra den mycket mer nogrant. Men bilen kan dröja för jag har en väldigt lång projekt lista. Arbetet med bilen ha rvarit igång sedan i morse och jag tycker jag kommit väldigt långt på den tiden och är väldigt nöjd med resultatet. 195 polygoner har den och bilen är en Buick Gsx av okännd årsmodell. Redigerad 10 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 so far so good! ett tips som du kanske vet är att bygga hela bilen intakt och sen andvända faces mode och create>objects>Detach och sepperara huvar, dörrar, kofongare och allt som ska bli skadad när man krockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ja det ser kanske ut som att jag inte tänkt göra den så men det ska jag anledningen till att jag byggt som jag gjort nu var att det var en massa grejer på motorhuven och taket gjorde jag först och anpassade blueprintsen effter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Bra! Nu är du forumets egen bilspruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 tyvärr har jag tråkigs nyheter, jävla skit blueprints allting stämmde men när jag kom till bakdelen passade ingen ting och den blev skit ful och därför lägger jag den åt sidan för en ny bil. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 gör en amazon har bluieprints som kanske skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 är det en sån här månntro http://spc.gta.com.ua/screens_f/GSX_front.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ser ut som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ja det var det, tur då gjorde det inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Nu har jag hittat en bil till men snälla någon klipp ut bluprinten närjag försöker blir det alltid fel någonstans. Bilen jag tänker påbörja nu är en Dodge och då tänker ni säker å nej inte nu igne ush bla bla men det är inte vilek Dodge som helst utan de tär en Dodge Charger Daytona 71 års modell. Hoppas det inte finns någon sådan här ännu för då vet jag inte vad jag kommer göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det du nu håller på med är en Dodge Daytona från 69, tilverkades bara i 8-900 ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ok det stod 71 på sidan jag tog den från men ok jag ger mig, du har säker rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Så nu var arbetet med den nya bilen igång och 92 polygoner har det blivit av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 efter en ökning med 200 polygoner ser bilen numera ut såhär och en motrohuv börjar nu växa fram så smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Fan vad jag älskar dig pinner! Du postar alltid skit mkt bilder så att man kan se så fort du lagt till en polygon, jättebra! Redigerad 11 augusti, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ser ut att kunna ersätta Stingern btw, gw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Gw som vanligt Pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 hittils fattar ja inte riktigt va som e va men den blir säkert fin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Zear0x Efter lite information från internet gjordes det 500 Daytonas som såldes till privatpersoner för att dom skulle få ställa up med den i nascar och då inebär detta att det är en ganska ovanlig bil som därför antagligen kommer ersätta hotring för båda är racerbilar. Grimm Det jag gjort är framdelen och en bit upp på motorhuven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ye, vet... konstig forrrrrrm bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts