Conzue Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ne föö f*n de e lungt rätt färg! skit snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 gott.... det värkar som det har blivit fel färg på det? nee, inget annat passar... allt ser så mesigt ut lila ser mörkt och eeelakt ut hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 lite små söta mätare är på plats, ni kanske ville veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 jävligt snyggt! hoppas du får in den i spelet snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ritkigt snyggt... De moddade bilarna blir ju typ snyggare o mer detaljerade än orginalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ritkigt snyggt... De moddade bilarna blir ju typ snyggare o mer detaljerade än orginalen Ja och det är itne för att R* är dåliga på att göra bilar, utan det är för att om man gjorde alla bilar sådär snygga skulle inte en PS2a klara av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) jepp, därför hoppas vi att nästa släpps endast till pc Redigerad 18 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 fan, börjar ju likna nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Hmm hur får du sån jävla bra glans på cromet Ser riktigt najs ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 säg vilken bildel du menar så berättar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) antagligen 'Nitro Express' tanken... Edit: o dom andra krom sakerna Redigerad 18 augusti, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ha en bra reflection map och sen väljer du dina faces och kryssar i highblending, då blir reflectionmappen riktigt synlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Asnyggt! Men dra fram sätet lite, det är på tok för långt ifrån ratten! EDIT: eller jag vet inte, men jag tror inte att de passar till tommys ställning när han kör Redigerad 18 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 SUPERNAJS! När kan denna tänkas vara klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 redan tänkt på ratten, ska dra bak den lite klar? vet inte... beror på hur mycket jag ids göra på en dag... 1-2 dagar om jag är slö.... vilket jag ofta är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 srry för att dra upp en gammal tråd men, när blir/är den helfräna bilen klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 oktober eller när jag känner för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det kan väll inte vara såååå mycket kvar vill ha den fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jag vet, tragiskt eller hur jag ska ta bårt så jävla många onödiga faces och göra smartare lösningar på allt, sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts