Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 fan heller att nån får min z3d fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag kan fixat om du vill, jag fixade in copstars blista compact widebody i VC. Du kan lita på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag kan fixa den där också det e bara små dummy problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 hur ska man sätta dom rätt då? vill gärna lära mig så ja inte behöver låta nån annan fixa alla mina bilar ja ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 hur ska man sätta dom rätt då? vill gärna lära mig så ja inte behöver låta nån annan fixa alla mina bilar ja ska göra ok gå tll display>local axis>move så klickar du av allt utom typ door_lf_hi_ok och door_lf_dummy sen så när du har local axis>move nertryckt så trycker du på dörren och flyttar så ser du axeln ppå dörren ska vara på samam axel som door dummyn fattar du eller ska jag ta det tydligare? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 aaaaaaaaaah sjysst nu fattar jag man måste som visa för zmod VAR den ska böja sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 PLING... just så låter det när jag närmar mig sunshine autos där hotrodden ska stå... nu funkar den inte ens ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 PLING... just så låter det när jag närmar mig sunshine autos där hotrodden ska stå... nu funkar den inte ens ingame har du fixat i hiearkhy browser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Har du satt rätt local axys grejen i alla vinklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Fråga på GTAForums om dom kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) gtaforums e offline... WE ARE ALL DOOMED!!!!!! nu ska ja slå sönder nåt cya Redigerad 16 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Sat snygg men den ser ut som att behöva några sidepipes. Med Sidepipes skulle den vara ett ÄKTA STORT FETT ROADKILL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 opa... Märkte inte att det va 6sidor ! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Trodde att det var 4st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Men.. aja.. nästa gång använd edit knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jepp, men det är morgondagens problem nu ska ja sova o drömma om san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 nåja, fixar problem sen... så här ser interiorn ut, allt självgjort såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 gott.... det värkar som det har blivit fel färg på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts