Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) jupp, har kaffepaus i en kvart sen fortsätter jag =) Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) har nån ett par feta hjulmönster som skulle va coola på ett par hotrod hjul =) den som fixar ett par jääwligt fina får en hjärtlig plats i min readme Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 funkar den där bilen i vice city då sku jag ha den på den där gäng bilen med eld flamor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jepp de e liksom meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hur fan hittar man feta hjulmönster aja.. men.. när tror du att den blir klar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 redan hittat hjulmönster =) tjaadu ska göra 1 säte, 1 ratt, några mätare och sen är de inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 okej bra.. haru fått tag på några flames ännu då? om du nu ska ha några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 okej bra.. haru fått tag på några flames ännu då? om du nu ska ha några? veewee sa att han hade så ja ska snacka me honom efter "mord i sinnet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag vet att du har hittat men det kanske finns nått här Texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag kan o hoppas att ja har fel men den motorn sitter i bilen på den här sidan http://www.codenamevice.co.uk/downloads/1007/ ja hoppas jag har fel, för ja tror inte att du skulle sno en motor... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag kan o hoppas att ja har fel men den motorn sitter i bilen på den här sidan http://www.codenamevice.co.uk/downloads/1007/ ja hoppas jag har fel, för ja tror inte att du skulle sno en motor... sorry dem är ju inte ens lika varann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ytterst olika faktiskt min är inte lika modern som den där motorn plus att min är snyggare och inte lika ihop pressad på höjden inte ett dugg lika ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 villken tur sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) okej nu har ja problem hehe, minst sagt se bilen, något konstig ingen hjälp = nerlagt projekt Redigerad 16 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ok den e nerlagd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 tror du måste fixa local axels... men det vet ja inte hur man gör :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 men se på iredningen, den e åt fel håll och på utsidan av bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) är det nåt med dummisarna? Edit: <Offtopic> Min 100:ade post i modding forumet </Offtopic> Redigerad 16 augusti, 2004 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Fråga pinner, han borde veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 fråga Pr4y3r han vet ju allt nee men jag kan kanske fixa det men jag är int hemma tills på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts