KalleR Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 japp det var snyggt, men helt orealistiskt tyvärr du måset ju ha nån ljuddempare.. rekomenderar inte att köra en v8 utan dämpare... =P sen så kommer avgasrören forfrarande krocka med hjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 klart att man inte behöver nån ljuddämpare till en V8.. dels låter dom inte särskilt högt i sig och sedan är det ju korkat att dämpa sköna toner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 så det säger du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 tjenare sicken bil! och jag som inte kan ha VC på min dator efter som att nått gick galen med nån modd! jag har installerat om det hur många gånger som helst men det fungerar ändå inte. vill gärna inte dra en formatering.. inte äns för den sockerbiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 och var sitter dämparn på denna skönhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 och var sitter dämparn på denna skönhet? vad jag kan se såå har den ingen ^MeTaNoLiC^: what ever you say Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 prexis ja skiter i om min inte har, ser coolare ut utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 prexis ja skiter i om min inte har, ser coolare ut utan Precis, låter goare med raka rör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 heh jepp snygg bild du har där pimpen, han våldtog en 60-åring läste jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Ja ffs, det ska va mogna frukter !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ja men inte ruttna haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jo iof. Men rutten blir man när fittan torkat Men din Hot Rod skulle se ganska läcker ut med kråmade rör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Tycker vi inte ska prata sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 var ska den ha krom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) insidan på dörr, lite mer på bakdelen och mer böjda headers uppe i 27461 vertices Redigerad 13 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jävligt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 så jävla snyggt! fortsätt så! och mera screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 3D lampor sedan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) jepp tror de edit: har stooora problem me inredningen, går åt helvette hela tiden Redigerad 13 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts