Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) jag håller på med en 32 ford hotrod som jag sagt tidigare säg va ni tycker om den, just nu är den färgad i min favorit färg för vitt såg så jävla trist ut Redigerad 10 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Supersnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Snygg Griimn. Lägg till lite flames på den så blir den ännu snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jadå jag ska =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Svart och med flames på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Den motorn skulle passa perfekt i min challenger! Skulle du kunna skänka den till mig så får du en stor plats i min readme sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
äpplet Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Grymm Dröjer det länge tills den e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Grymm Dröjer det länge tills den e klar Du ska nog inte oroa dig, för det sista som lämnar oss 3d-modelerare är ju tålamodet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vilken årsmodel e det... Jätte bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) en 32 ford okänd modell, modiferad och ombyggd av egna behag =) edit: nej de dröjer nog inte så länge, några dagar kanske Redigerad 10 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 byggt lite mer på motorn, småsaker bara men nu e den riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Riktigt snyggt Längtar som satan på den här bilen Edit: tycker du ska ha sån här still på den Men det är du som skapar PS. Menar bilen. Redigerad 11 augusti, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) haha den bilder har jag =) ska göra den bilen sen exakt hur menar du? Redigerad 11 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 snart klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 snart klar Den schajtsnygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 jaevlar va snygg, vilken bil kommer den att ersätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) inte säker ännu kanske phoenix eller cuban men man kan ju ändra Redigerad 11 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 inte säker ännu kanske phoenix eller cuban men man kan ju ändra Sant, vad har du kvar på bilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 snart klar Snygg, surt bara att den är ca 20,000 faces för stor.. En riktig tungviktare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) äh detaljer detaljer, har tänkt göra en low poly version för som inte har lika feta datorer som mig =) de e motorn som tar mer än 20 k =D hmm gjorde just grillen, underdelen och inredning kvar Redigerad 11 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts