Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Bredbandsbolaget köper Bostream för att konkuera mer mot telia på bredbandsmarknaden alla som har Bostream kommer få BBB med snabbare hastighet men inte samma priser som dom gamla BBB folket. Vad tycker ni om detta att BBB köpte Bostream? Bra/Dåligt? http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,516158,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 det blir bra med hastigheten men ja priset kanske höjs de kanske e lite dåligt men man får hoppas att inte det höjs så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 det blir bra med hastigheten men ja priset kanske höjs de kanske e lite dåligt men man får hoppas att inte det höjs så mkt Ja, det blir säkert mycket dyrare, brukar vara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Eller så har dom samma pris som nu : Får inte fiber För Bostreams kunder innebär köpet att de får en snabbare uppkoppling. Däremot inte lägre pris. - Idag får de 2,5 Mbit per sekund. Vi erbjuder 8-10 Mbit, säger Peder Ramel. Att priset inte sänks - Bostreams privatkunder betalar idag mer än Bredbandsbolagets - beror på att uppkopplingen ser annorlunda ut. - De kan inte få samma pris som den som är uppkopplad med fiber. Fastighetsägarna har varit med och betalat där, säger Peder Ramel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag har Bpstream men vill ha snababre så jag tycker det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Wioooooooooo, sitter just nu på Bostream X-stream, men skulle gärna vilja ha lite mera krutt i linan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Wioooooooooo, sitter just nu på Bostream X-stream, men skulle gärna vilja ha lite mera krutt i linan! öhh du Xstream är på typ 27mbit... Edit: Ang. nyheten så tycker ajg att det är bra mamma e så jävla snål så hon ville inte köpa BBB Redigerad 10 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 http://www.bostream.com/controller.php?action=xstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) http://www.bostream.com/controller.php?action=xstream vad menar du med det? Edit: var det scream jag tänkte på när jag sa c.a 27? Redigerad 10 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Scream = 26 mbit, det var nog det du tänkte på. Har en polare som ska fixa det! Galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vad menar du med det? Edit: var det scream jag tänkte på när jag sa c.a 27? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Aftonbladet artikeln är lite konstigt skrivet, dom menar att bostreamkunderna inte får samma pris somk BBB fiber kunderna men samma som adsl kunderna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 öhh du Xstream är på typ 27mbit... Edit: Ang. nyheten så tycker ajg att det är bra mamma e så jävla snål så hon ville inte köpa BBB hon måste nog va rik om hon ska köpa BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Man får hoppas att dom blir snabbare med att leverera ut Scream då. har flera kompisar som beställt det, ok att det tar nån månad kanske men dom har väntat i 3 och en halv månad några lite mindre några lite mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Yää då kan man byta från Telia 8Mbits till BBB, hatar telia så mycket så det inte går att hata dom mer (Fighter vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Yää då kan man byta från Telia 8Mbits till BBB, hatar telia så mycket så det inte går att hata dom mer (Fighter vet ) Jag tycker inte det är något större problem med telia faktiskt. Stöter aldrig på problem med mitt 8 Mbit. Tror att många faktiskt överdriver, telia är bättre än vad ryktet säger enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Telia 8000 duger.. men när jag hade Telia 500, så hade jag problem säkert en gång i veckan minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 bara en gång i veckan? fan va lite.. har ''communication networks'' och har iaf problem med det 1 gång/ dag.. =/ kanske beror på att de e radiolänk men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Samma som skribb här, 8000 har inte krånglat en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts