WiboO Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 CDWow har sin verksamhet i England. Därför får man spelet tidigast den 26:e oktober istället för den 22:a oktober. Fattar inte hur dom kan ha såna låga priser dock, det är något skumt med det företaget... Över 100 kr billigare är ganska mycket, men jag skulle hellre lägga ut dom pengarna och få spelet fyra dagar tidigare samtidigt som jag handlar av ett svenskt företag, känns lite tryggare så. Dessutom har man ju en hel del rättigheter hos ett svenskt företag om något skulle krångla. menar du att jag får det fyra tidigare om jag köper det via gtasajten eller får du det? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Man får det 4 dar senare om man beställer från England Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 EB Games / Tradition hade för 499spänn har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts