chrillepille Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ja? vart är gta sa billigast? undrar vad dom kostar att förhandsboka på game.. annars ligger väl spelbutiken.se billigast..men då är de ju + frakt och priset hamnar totalt po 559 Fattig som man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ja? vart är gta sa billigast? undrar vad dom kostar att förhandsboka på game.. annars ligger väl spelbutiken.se billigast..men då är de ju + frakt och priset hamnar totalt po 559 Fattig som man är 549 kr för mig på discshop. (inkl frakt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kostar 549 för europaversionen på Cdon också. (579 för USAversionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kostar 549 för europaversionen på Cdon också. (579 för USAversionen) får man usa ver. tidigare då också än europa ver.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 köp det från GTasajten Du stöder GTAsajten fast det är ifrån cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 cdwow.se. 429 spänn inklusive frakt. Få se om nån slår det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) glömde tilläga att jag fick 20 dars faktura för priset 549 kr Redigerad 10 augusti, 2004 av --JB-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 cdwow.se. 429 spänn inklusive frakt. Få se om nån slår det! ofyfan??? undrar vad inköpspriset ligger på? har du betällt själv därifrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Frakten är väl gratis på CD-WOW? Sen är det väl endast kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 CDWow har sin verksamhet i England. Därför får man spelet tidigast den 26:e oktober istället för den 22:a oktober. Fattar inte hur dom kan ha såna låga priser dock, det är något skumt med det företaget... Över 100 kr billigare är ganska mycket, men jag skulle hellre lägga ut dom pengarna och få spelet fyra dagar tidigare samtidigt som jag handlar av ett svenskt företag, känns lite tryggare så. Dessutom har man ju en hel del rättigheter hos ett svenskt företag om något skulle krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag har hört något om att paket från cdwow får man betala tull för vilken är på 25% av det upskatade värdet och då blir det dyrt, vet inte om detta stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 CDWow har sin verksamhet i England. Därför får man spelet tidigast den 26:e oktober istället för den 22:a oktober. Fattar inte hur dom kan ha såna låga priser dock, det är något skumt med det företaget... Över 100 kr billigare är ganska mycket, men jag skulle hellre lägga ut dom pengarna och få spelet fyra dagar tidigare samtidigt som jag handlar av ett svenskt företag, känns lite tryggare så. Dessutom har man ju en hel del rättigheter hos ett svenskt företag om något skulle krångla. du har någ rätt.. men hur mycket tjänar den här sajten om jag köper via eran webshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=26241 kanske inte billigast men det brukar va jätte billigt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det går utmärkt att beställa från cd-wow bara att man får det lite senare. Sen är det ingen frakt eftersom det är inom EU. Så tacka EU för att kunna få billigare spel. Själv besäller jag alla mina spel från play.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Asså det är typ inte tull på cd wow men det är moms alltså 25% skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Men det jag hört från såna som råkat ut för den där tull/momsen har besällt från deras Hongkong sida så det kan ju vara det som knasar sej. För play.com ligger också i Brittland och jag har alltid betalat det som stått på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panzerknacker Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 På Play.com kostar det £29.99 inlkusive frakt.. vet inte vad pundet står i.. men man tjänar kanske några kronor.. har fått för mig att pundet står i ca 13kr.. då kostar det 390kr levererat, tycker jag värkar rätt billigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Har förhandsbokat spelet på GAME-butiken i stan, vet inte vad det kostar men det känns säkrare än att boka från Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 bokar min från usa....som jag gjort me alla andra gta'n jag har. bokade direkt på rockstars hemsida och får den samma dag de släpps i usa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 titta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts