--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Synd att det inte finns nån skola med massor av barn och ungdomar med i spelet. skulle vara rätt skoj att röja där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jo för det skulle varta normalt, iprincip återskapa Columbine. Det skulle inte R* få nån skit för alls. I övrigt en dum funktion, döda barn. Haha, ha... ehh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jo för det skulle varta normalt, iprincip återskapa Columbine. Det skulle inte R* få nån skit för alls. I övrigt en dum funktion, döda barn. Haha, ha... ehh? som sagt det skulle ju aldrig tillåtas och blir ännu mera ett skrivande i pressen. men det skulle ändå vara lite skoj om det fanns barn med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag håller med Upson, det skulle helt enkelt kännas fel att ha barn med i spelet. Helt onödigt... Tänk er att man är ute och åker runt svinsnabbt i stan med sitt nysnodda vrålåk, sen kommer en liten tredjeklassare påväg hem från skolan med ryggsäck och matlåda och tänker gå över gatan. Tyvärr kollade han inte två gånger åt höger och huven din blir nedkladdad... det känns fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 --JB--: Varför tror du man inte har haft skolor och barn i dem tidigare GTA-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 --JB--: Varför tror du man inte har haft skolor och barn i dem tidigare GTA-spelen? det har jag ju redan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Detta är redan diskuterat. Slutsatsen blev att det skulle vara för magstarkt att ha med barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 I GTA3 fanns det ju ett universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jag skulle vela ha det om pressen inte klaga vad då käns inte rätt? "It's a game" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Haha! Skit kul idè, undrar hur det skulle gå för Rockstars efter att spelet har släppts. Annars en helt sjuk idè, springa på barn och döda de. Precis som överallt drar man inte in barn i: -Våldspel -Porr -Nyheter (otrevligheter) -Alkoholreklam -Svenska reklamfilmer Nej, jag gillar inte din idè! ----------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: "det är ett spel" Jodå, men spel ska ha sina gränser. Tänk Er att dett fanns en funktion att grovt våldta en kvinna i ett spel. Eller våldta ett barn. Säger Ni fortfarande "det är ett spel" Redigerad 10 augusti, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag håller med Upson, det skulle helt enkelt kännas fel att ha barn med i spelet. Helt onödigt... Tänk er att man är ute och åker runt svinsnabbt i stan med sitt nysnodda vrålåk, sen kommer en liten tredjeklassare påväg hem från skolan med ryggsäck och matlåda och tänker gå över gatan. Tyvärr kollade han inte två gånger åt höger och huven din blir nedkladdad... det känns fel! Ehe Okka i "vad ska du göra i sa" - tråden skrev du: Jaa, kul det kommer bli att förfölja folk... Man går runt på gatan tills man ser en fin tjej, smyger efter henne i skuggan och följer efter henne ända tills hennes hus. Väl där (skulle jag våldta henne men det går ju tyvärr inte ...) tar man fram sin motorsåg och börjar slakta! Våldta känns inte lika fel som att döda barn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 nej, inte små barn.. det är inte gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) 1. Jag vill inte döda barn! :'( 2. R* skulle få ett helvete! 3. R* Kommer aldrig ha barn som går att döda i nåt av sina spel! Redigerad 10 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjompa Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Synd att det inte finns nån skola med massor av barn och ungdomar med i spelet. skulle vara rätt skoj att röja där ehh... sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 som sagt det skulle ju aldrig tillåtas och blir ännu mera ett skrivande i pressen. men det skulle ändå vara lite skoj om det fanns barn med Högskolor borde det ju finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Äckligt och skjuta små skolbarn......jag skulle tycka synd om dom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Synd att det inte finns nån skola med massor av barn och ungdomar med i spelet. skulle vara rätt skoj att röja där Jo Dylan Klebold och Eric Harris är också mina idoler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Jo Dylan Klebold och Eric Harris är också mina idoler... Redigerad 10 augusti, 2004 av Murray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ehh... sjuk? bättre att sparka ned gammla männskor och ta deras lilla pension Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Finns bäbisar med i Doom 3. Och det har fått mig att inse att det absolut inte går att ha barn med i spel. Även om det är ett spel så tar det emot att släppa loss ett hagelskott i skallen på en bäbis... Ja, jag är lite av en mjukis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts