Patrik Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ska vi stämma sidan som har filmen? Vilken sida menar du? exet eller? skulle bli glad om alla dom där sidorna vart stämmda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Vilken sida menar du? exet eller? skulle bli glad om alla dom där sidorna vart stämmda! dom sidorna är lika lagliga som att kasta gråsten i huvudet på en polis . men dom har ett program som gör så att de byter IP-adress en gång i seknden då går det inte hitta dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Vilken sida menar du? exet eller? skulle bli glad om alla dom där sidorna vart stämmda! Nej, det var längesen jag var där inne (gissa varför)... Tror att om du söker på "soldat får hals avskuren" på google kommer du till sidan... *EDIT* Sökte, och ja det var exet Redigerad 17 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Exet är ju en kul sida... dom har ju faktist mer en snuff filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Exet är ju en kul sida... dom har ju faktist mer en snuff filmer ja, snuff bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Usch, snuff- filmer. Vad fan är det för kul med att sitta och titta på sånna filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 ja, snuff bilder aa. precis @ Jacker . vet inte vad som är kul med att kolla på dom.. men ibland så gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 No offense SlIpKnOt, men ibland får jag intrycket att du är lite, vad ska man säga... satanistisk eller nåt åt det hållet. I Topicen om "Porr" sa du ju att du kollade på bajsporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 No offense SlIpKnOt, men ibland får jag intrycket att du är lite, vad ska man säga... satanistisk eller nåt åt det hållet. I Topicen om "Porr" sa du ju att du kollade på bajsporr. en satanist är man inte om man gillar bajsporr, man är då mer pervers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 haha okej... Vet inte om jag är satanist men väldigt antikrist många säger att jag är satanist andra inte. och pervers är jag säkert också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 dom sidorna är lika lagliga som att kasta gråsten i huvudet på en polis . men dom har ett program som gör så att de byter IP-adress en gång i seknden då går det inte hitta dem LoL, du vet verkligen ingenting.. Exet är lika laglig som gtasajten, iaf nästan.. Dom har inga filmer på sin server, alltså är dom inte olagliga.. Jag kan oxå göra en hemsida och länka till massa snuff filmer.. jag är laglig ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Ni som tycker snuff är "skoj" att titta på är sjuka... Jag sökte på snuff på bilder på google. Hur fan kan ni tycka det är "skoj". Jag kollade bara på EN bild och mådde illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 LoL, du vet verkligen ingenting.. Exet är lika laglig som gtasajten, iaf nästan.. Dom har inga filmer på sin server, alltså är dom inte olagliga.. Jag kan oxå göra en hemsida och länka till massa snuff filmer.. jag är laglig ändå.. men! rotten gör faktist så. deras saker ligger på deras server. "dah!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Ni som tycker snuff är "skoj" att titta på är sjuka... Jag sökte på snuff på bilder på google. Hur fan kan ni tycka det är "skoj". Jag kollade bara på EN bild och mådde illa. vet inte varför jag kollar på det men gör det iallfall. Det finns många saker folk gör fast dom inte vet varför. kanske är något sjukt beroende inom mig som säger att jag måste kolla på snuff filmer/bilder och annat sjukt. vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts