Jump to content

Snuff Filmer

Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min kompis laddade ner FoD filmer. Han berättade om en film det var typ nån som hade tagit lite bröd så typ skar dom ab honom armarna och benen och slängde han i en påse. En annan kompis sa till den första kompisen att dom var förbjudna och så. Då säjer kompisen "Aa, men det är en av mina kompisar som laddar hem till när han är hemma hos mig." sedan typ 3 dar efteråt så kommer han och berättar om en annan film och säjer samma sak. Så säjer han med allt han laddar ner som andra tycker är äckligt eller lamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åter till den ryske fången... såg halva, efter första gurglet och när jag insett vad dom gjorde med honom hamnade jag i chok och kunde inte prata... Sjuk film, fast personerna som gjorde det tror jag är rätt förstörda nu, psykiskt... ^_^

*EDIT* Detta skrev Stora_tomtefar, men han råkade vara inloggad som Siana... :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis laddade ner FoD filmer. Han berättade om en film det var typ nån som hade tagit lite bröd så typ skar dom ab honom armarna och benen och slängde han i en påse. En annan kompis sa till den första kompisen att dom var förbjudna och så. Då säjer kompisen "Aa, men det är en av mina kompisar som laddar hem till när han är hemma hos mig." sedan typ 3 dar efteråt så kommer han och berättar om en annan film och säjer samma sak. Så säjer han med allt han laddar ner som andra tycker är äckligt eller lamt.

Jaha okey >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOM är hur man uttalar det,-> de <- Skriver man

On topic: rotten är mest vidrigt, aja gillar inte Snufffilmer.

Snälla, gå i skolan ett tag till innan du spyr ur dig något som du inte har en aning om.. >_<

Du kan skriva dom hur mycket du vill, men du får inte blanda dom och de i en och samma mening..

Antingen så skriver du bara dom, eller så skriver du de eller dem..

Slut på svenskan, ut o lek i sandlådan!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, gå i skolan ett tag till innan du spyr ur dig något som du inte har en aning om.. :(

Du kan skriva dom hur mycket du vill, men du får inte blanda dom och de i en och samma mening..

Antingen så skriver du bara dom, eller så skriver du de eller dem..

Slut på svenskan, ut o lek i sandlådan!!

Precis det är helt rätt att skriva dom. Även fast jag brukar skriva de så skrev jag inte det den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åter till den ryske fången... såg halva, efter första gurglet och när jag insett vad dom gjorde med honom hamnade jag i chok och kunde inte prata... Sjuk film, fast personerna som gjorde det tror jag är rätt förstörda nu, psykiskt...  :D

*EDIT* Detta skrev Stora_tomtefar, men han råkade vara inloggad som Siana...  :P

Usch, den där filmen har jag också sett... >_<:D fick typ en chock eftersom att jag inte läste så noga vad det var... (såg den på exet.nu) önskar att jag kunde glömma den ;):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, den där filmen har jag också sett... :wub::P fick typ en chock eftersom att jag inte läste så noga vad det var... (såg den på exet.nu) önskar att jag kunde glömma den :unsure:^_^

Jag sökte på google efter filmer på idioter som bara ramlar och slår sej, och såg då den länken... trodde att det var en film där man såg en soldat långt bort i fjärran få någon projektil genom halsen, eller något annat "oskyldigt"... jag blev också chokad... ska vi stämma sidan som har filmen? Den har också djurporr, det är väl olagligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sökte på google efter filmer på idioter som bara ramlar och slår sej, och såg då den länken... trodde att det var en film där man såg en soldat långt bort i fjärran få någon projektil genom halsen, eller något annat "oskyldigt"... jag blev också chokad... ska vi stämma sidan som har filmen? Den har också djurporr, det är väl olagligt?

hahahaha djur porr jag såg en fil som hette typ black girl gets fu*ked by a horse på DC förut :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor