xstreem Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Du tror väl inte på allvar att det är riktigt? nänä...men läbbigt... ja tror på de me forden iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Du tror väl inte på allvar att det är riktigt? Om nu ungen skulle vägt 500 kg, och båten hade varit fylld med 300 liter luft, samt att den skulle vart oförstörbar (med tanke på ungens vikt) så kanske lungorna hade sprängts men knappast att det andra skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om man tankar faces of death på internet så är det fake! Såg en där två killar hoppade ner för ett berg... Det såg ut som dockor (vilket det också var) HAHAHAHA! Den är så jävla rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Min kompis laddade ner FoD filmer. Han berättade om en film det var typ nån som hade tagit lite bröd så typ skar dom ab honom armarna och benen och slängde han i en påse. En annan kompis sa till den första kompisen att dom var förbjudna och så. Då säjer kompisen "Aa, men det är en av mina kompisar som laddar hem till när han är hemma hos mig." sedan typ 3 dar efteråt så kommer han och berättar om en annan film och säjer samma sak. Så säjer han med allt han laddar ner som andra tycker är äckligt eller lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Vad jag har hört så dör dom flesta i snuff filmer av strypning. Typ 70 procent av alla filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Åter till den ryske fången... såg halva, efter första gurglet och när jag insett vad dom gjorde med honom hamnade jag i chok och kunde inte prata... Sjuk film, fast personerna som gjorde det tror jag är rätt förstörda nu, psykiskt... *EDIT* Detta skrev Stora_tomtefar, men han råkade vara inloggad som Siana... Redigerad 13 augusti, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 har nån sett 8mm? den handlar om snuff. Vad tycks om min nya avatar waste managment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sär skrivning vadå sär skriving? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Du skriver fel. Snuff film = Snuff-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 av trubbad syftade han på.. det är särskrivning. tror jag men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Har haft tur nog inte sett någon snuff-film men en kompis sa att han hade sett en där de högg av en killes könsorgan med en yxa. Nej usch sånt är vidrigt. Kom att tänka på den där soldaten eller vad han va som hade gjort en snuff-film där han fejkat sin död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja dom säger väl att dom typ ska få vara med i en porrfilm, så... DOM är hur man uttalar det,-> de <- Skriver man On topic: rotten är mest vidrigt, aja gillar inte Snufffilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 DOM är hur man uttalar det,-> de <- Skriver man On topic: rotten är mest vidrigt, aja gillar inte Snufffilmer. Rotten är inte snuff. Snuff är en film eller bild där folk blir dödade. På rotten är det bilder av folk som redan är döda antligen i olyckor eller mord som dom på sidan inte har nåt att göra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min kompis laddade ner FoD filmer. Han berättade om en film det var typ nån som hade tagit lite bröd så typ skar dom ab honom armarna och benen och slängde han i en påse. En annan kompis sa till den första kompisen att dom var förbjudna och så. Då säjer kompisen "Aa, men det är en av mina kompisar som laddar hem till när han är hemma hos mig." sedan typ 3 dar efteråt så kommer han och berättar om en annan film och säjer samma sak. Så säjer han med allt han laddar ner som andra tycker är äckligt eller lamt. Jaha okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 DOM är hur man uttalar det,-> de <- Skriver man On topic: rotten är mest vidrigt, aja gillar inte Snufffilmer. Snälla, gå i skolan ett tag till innan du spyr ur dig något som du inte har en aning om.. Du kan skriva dom hur mycket du vill, men du får inte blanda dom och de i en och samma mening.. Antingen så skriver du bara dom, eller så skriver du de eller dem.. Slut på svenskan, ut o lek i sandlådan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Snälla, gå i skolan ett tag till innan du spyr ur dig något som du inte har en aning om.. Du kan skriva dom hur mycket du vill, men du får inte blanda dom och de i en och samma mening.. Antingen så skriver du bara dom, eller så skriver du de eller dem.. Slut på svenskan, ut o lek i sandlådan!! Precis det är helt rätt att skriva dom. Även fast jag brukar skriva de så skrev jag inte det den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Åter till den ryske fången... såg halva, efter första gurglet och när jag insett vad dom gjorde med honom hamnade jag i chok och kunde inte prata... Sjuk film, fast personerna som gjorde det tror jag är rätt förstörda nu, psykiskt... *EDIT* Detta skrev Stora_tomtefar, men han råkade vara inloggad som Siana... Usch, den där filmen har jag också sett... fick typ en chock eftersom att jag inte läste så noga vad det var... (såg den på exet.nu) önskar att jag kunde glömma den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 att läsa igenom denna tråd får mig att spy..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Usch, den där filmen har jag också sett... fick typ en chock eftersom att jag inte läste så noga vad det var... (såg den på exet.nu) önskar att jag kunde glömma den Jag sökte på google efter filmer på idioter som bara ramlar och slår sej, och såg då den länken... trodde att det var en film där man såg en soldat långt bort i fjärran få någon projektil genom halsen, eller något annat "oskyldigt"... jag blev också chokad... ska vi stämma sidan som har filmen? Den har också djurporr, det är väl olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag sökte på google efter filmer på idioter som bara ramlar och slår sej, och såg då den länken... trodde att det var en film där man såg en soldat långt bort i fjärran få någon projektil genom halsen, eller något annat "oskyldigt"... jag blev också chokad... ska vi stämma sidan som har filmen? Den har också djurporr, det är väl olagligt? hahahaha djur porr jag såg en fil som hette typ black girl gets fu*ked by a horse på DC förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts