SlIpKnOt Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 har sett för många för att bry mig om jag ser en sån nu. förut kunde jag nästan må dåligt om jag såg en sån men inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 har sett för många för att bry mig om jag ser en sån nu. förut kunde jag nästan må dåligt om jag såg en sån men inte nu längre. av trubbad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 av trubbad... sär skrivning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Ja, Om dom gjorde det på riktigt. Nej, Om det var Fake. Den är inte fake.. Det är en rysk krigsfånge.. Btw, Face of Death suger getpung.. Halva filmen är dom ju inne i ett obduktionsrum.. (Nu menar jag långfilmen.. Inte FoD snuttar på typ 30sek) Redigerad 10 augusti, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Den är inte fake.. Det är en rysk krigsfånge.. Btw, Face of Death suger getpung.. Halva filmen är dom ju inne i ett obduktionsrum.. (Nu menar jag långfilmen.. Inte FoD snuttar på typ 30sek) är det den man kan hitta på exet eller? tycker det är ganska små äkligt å se sånan filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 98% av alla snuff-filmer är fake... Men om ni ska ladda ner riktiga "döda-gubbar" filmer så sök på "Faces Of Death" på Dc eller Kaaza.. Tyvärr så är även faces of death fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Tyvärr så är även faces of death fake... "Tyvärr"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 "Tyvärr"? ja de skulle ju vara mycket trevligare om de var riktigt.. jo faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Inte tyvärr för mig, snarare för honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Har aldrig sett Snuff, är det trevligt, måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Har aldrig sett Snuff, är det trevligt, måntro? folk som lossas mörda andra.. Jo vist riktigt mys pys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om ni sett filmen "My Little Eye" så handlar det om några ungdomar som är med i en Snuff film.. Det är en vanlig långfilm, thriller.. Jag har ju hört att snuff-filmerna är fake och att Faces of Death filmerna är riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 snuffe-filmer aldrig hört om dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Men hur svårt är det inte att bara skriva att det är Faces of Death då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Den är inte fake.. Det är en rysk krigsfånge.. Btw, Face of Death suger getpung.. Halva filmen är dom ju inne i ett obduktionsrum.. (Nu menar jag långfilmen.. Inte FoD snuttar på typ 30sek) Ja fyfan, den är äkta och äcklig som fan. En polare har den på datorn och tycker den är skitkul, jag hatar den, så jävla vidrig. Dom sätter foten på huvudet, och sen skär dom och man hör honom gurgla...fy fan, får kvälvningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ja fyfan, den är äkta och äcklig som fan. En polare har den på datorn och tycker den är skitkul, jag hatar den, så jävla vidrig. Dom sätter foten på huvudet, och sen skär dom och man hör honom gurgla...fy fan, får kvälvningar Tänken gör mig spyfärdig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hur fan kan man tycka att det är kul att se en riktig person dö?! Jag hatar det! Offrenas släktingar gråter ju fan och vissa tittare sitter och njuter Sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 ja ladda ner lite faces of death...inte kul...en ford kör rätt in i minst 20 pers...inte blodigt men sjukt!! sen nån me en snubbe som blåser upp en gummibåt, sen kommer en unge hoppar på båten så smäller snubbens huve...(han blåser upp me munnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 sen nån me en snubbe som blåser upp en gummibåt, sen kommer en unge hoppar på båten så smäller snubbens huve...(han blåser upp me munnen) Du tror väl inte på allvar att det är riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om man tankar faces of death på internet så är det fake! Såg en där två killar hoppade ner för ett berg... Det såg ut som dockor (vilket det också var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts