Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 2 Frågor: 1.Finns det någon här som har sett en snuff film? 2.Är Violent Shit en Snuff Film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 1. ja jag har sett på Xet. svin vidrigt, rekomenderas ej. 2. nej, det bara ser så verkligt ut så vissa får för sig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ok, Snuff filmer e olagliga va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ok, Snuff filmer e olagliga va? lika lagliga som att skjuta folk på stan, eller något liknande. det är olagligt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 lika lagliga som att skjuta folk på stan, eller något liknande. det är olagligt iallafall Men hur går dom med på att dö i filmen då?? lurar dom, dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Men hur går dom med på att dö i filmen då?? lurar dom, dom eller? Ja dom säger väl att dom typ ska få vara med i en porrfilm, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 2. nej, det bara ser så verkligt ut så vissa får för sig det Och de som får för sig det kan knappast ha genomsnittlig IQ eftersom blodet ser ut som hallonsaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Och de som får för sig det kan knappast ha genomsnittlig IQ eftersom blodet ser ut som hallonsaft. LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Du har sett på för mycket CSI kung food .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 LoL nej jag har sett det 1 gång jag e bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 LoL nej jag har sett det 1 gång jag e bara nyfiken Hehe, jasså du såg det igår? för då handlade det om en Snuff Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hehe, jasså du såg det igår? för då handlade det om en Snuff Film Menar du Navy CIS eller CIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vad exakt e en snuff film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vad exakt e en snuff film? En särskrivning... Nej, men det är en film som går ut på att man ska tortera/mörda folk på groteska vis samtidigt som man filmar hela soppan, ja det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 98% av alla snuff-filmer är fake... Men om ni ska ladda ner riktiga "döda-gubbar" filmer så sök på "Faces Of Death" på Dc eller Kaaza.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 huuu, hatar snuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag med! särskilt bilder från rotten... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Menar du Navy CIS eller CIS? Varken eller då kan skrev C.S.I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jaha nu fattar jag nog...en kompis sa att han hade sett en film där de stoppade in en kniv i halsen på en kille, och sedan skar utåt..(usch) det var en snuff film då va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jaha nu fattar jag nog...en kompis sa att han hade sett en film där de stoppade in en kniv i halsen på en kille, och sedan skar utåt..(usch) det var en snuff film då va? Ja, Om dom gjorde det på riktigt. Nej, Om det var Fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts