bamma102 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jag har sett nara stunt filmer fran olika members och undrade vilket prog man behöver för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jag har sett nara stunt filmer fran olika members och undrade vilket prog man behöver för detta. Fraps 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Fel forum! Här finns en guide! Klick Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag brukar också använda fraps för det funkar bäst av alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 jag har laddat ner fraps och det fungerar fast när jag vill filma i vice city då går spelet långsamt och inte original tempot. e detta normalt. fast clipet verkar normalt bara undrade om man kunde ändra på det. och en fråga till hur kan man göra så at man filmar längre bara för att om jag gör en stunt då bryts den up till flera clips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det brukar lagga/hacka när man spelar in så det är ingen fara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts