Padde Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jävligt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jävligt störigt föstår inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag förstår. Det är väl för att det är mycket grafik som måste laddas samtidigt eftersom man ser så mycket av staden och din dator suger get vilket resulterar i hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) stämmer ändå inte, det är bara en helikopter bara ? jag kan köra betydligt intensivare spel utan att det ska hacka ner så himla mycket det är löjligt. Och nej min dator suger absolut inte, kan köra de flesta nya spel idag bl a Painkiller och Far Cry och det körs betydligt bättre än vice city ibland fast ett nytt grafikkort ska jag skaffa då jävlar. Redigerad 10 augusti, 2004 av Padde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 stämmer ändå inte, det är bara en helikopter bara ? jag kan köra betydligt intensivare spel utan att det ska hacka ner så himla mycket det är löjligt. Och nej min dator suger absolut inte, kan köra de flesta nya spel idag bl a Painkiller och Far Cry och det körs betydligt bättre än vice city ibland fast ett nytt grafikkort ska jag skaffa då jävlar. Haha.. det är graffet är mer än nödvändigt för att spela vc utan hack. Oavsett om du är i helikopter eller var du än är. Testa nya drivers kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts