Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Varför försviner alltid det jag skriver i Vardagssnack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Varför försviner alltid det jag skriver i Vardagssnack För att du kanske "chat" postar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 För att du kanske "chat" postar.. Men det gör jag inte (tror jag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Uppenbarligen gör du det eftersom dina inlägg tas bort. Moderatorerna och Hultan tar inte bort inlägg för skojs skull (utom Funnylin, måste vara nån vampyrgrej ), utan du har brytit mot någon av reglerna. V-snack är extra hårt med spamreglerna, om du vill veta varför kolla gamla Vardagssnack i Papperskorgen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (utom Funnylin, måste vara nån vampyrgrej ) WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket. btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket. btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time. det har ja vetat om nån stanns i bakhuvudet Har oxå för mig att nått av mina inlägg i v-snack försvunnit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Varför försviner alltid det jag skriver i Vardagssnack För det du skriver aldrig är mer än en rad.. Och det är oftast bara en massa smörja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 För det du skriver aldrig är mer än en rad.. Och det är oftast bara en massa smörja.. vadå smörja? jag skriver om samma saker som dom andra... jaja det är ju endå inte viktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket. btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time. MUHAHAHAHA...!!! Funnylin måste skriva med blått för han suger blod från venerna (dom är ju just blåa). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 MUHAHAHAHA...!!! Funnylin måste skriva med blått för han suger blod från venerna (dom är ju just blåa). Öh nej dom är röda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Öh nej dom är röda. Öh nej dom är blåa det är artärenrna som är röda (man jag kan ju ha fel ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag tar en Off-topic och en Cola.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts