Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Gör dig en egen plånbok av silvertjep.. Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Gör dig en egen plånbok av silvertjep.. Klicka här! hehe såna grejer är balla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Köper en, hellre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 dom e skittuffa, bara ett problem, när silvertejpen blir sliten försvinner "silvret" och tejpen blir kletig på utsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 dom e skittuffa, bara ett problem, när silvertejpen blir sliten försvinner "silvret" och tejpen blir kletig på utsidan då är det ingen som kan rycka plånkan när den är i bakfickan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 tror jag håller med Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hmm...Tror jag inte vill ha en sån plånka, folk kommer ju tro man är en jävla lodis. Tacka vet jag en Gucciplånka för 2400:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Tacka vet jag en Gucciplånka för 2400:- HAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 LOL på Lill-Tom. Det var en smart idé men jag nöjer mig med min Onoff-plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 gör som de gamla grekerna, har pengarna i truten nädå, har en ful rosa, grön turtles plånbok från nr jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hehe rolig grej men jag nöjer mig med min Folksam plånbok. Kanske ska göra en för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Hmm...Tror jag inte vill ha en sån plånka, folk kommer ju tro man är en jävla lodis. Tacka vet jag en Gucciplånka för 2400:- Om jag väljer mellan en gucciplånbok och en av silvertejp tar jag nog silvertejpen. Jag tjänar flera tusen o köper hellre alkoholhaltiga dryckeer för pengarna . Vad väljer du? 8 70isar eller en plånbok med nåt snobbmärke Redigerad 11 augusti, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag skulle lätt ta plånboken! Sprit kan jag fixa ändå, fast inte direkt 8 flaskor vodka på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ja e rik palla göra en, om ni gör en så köper ja den av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts