Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 jag försöker att käna pengar och försöker dela ut pizzor, men hur lämnar man pizzorna?? jag kör till kunden men inget händer, vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 när du kör förbi en kille så kollar du på honom och trycker på skott knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 du gör likadand som när du skuter från bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Hur delar man ut pizzor då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 åker till pizza butiken och hemtar pizzaskotern på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 ok .... men vart e pizza butiken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Pigga Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 ok .... men vart e pizza butiken ? pizzerian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 pizzerian... Haha va kul .... men du ... jag har pizza moppen men kan inte ta uppdrag och köra ut pizzor varför kan jag inte köra ut dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 måste köpa pizzerian tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Haha va kul .... men du ... jag har pizza moppen men kan inte ta uppdrag och köra ut pizzor varför kan jag inte köra ut dom Du har inget för att bli tjurig på de "äldre" medlemmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 när du kör förbi en kille så kollar du på honom och trycker på skott knappen ursäkta men "skott knappen"?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 amen vafan tar pizza moppen och trycker på!!!!!uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts