Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag har glömt hur man gör så att vissa program inte startar när man startar datorn, det är lite jobbigt att alla program måste startas samtidigt som windows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ehmm.. kolla ner? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=16397 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Antingen så ligger programmen i Autostartmappen i startmenyn. Eller så kan du skriva "msconfig" i Kör och där finns allt som startas vid uppstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Add3 @ Hur får man fram den rutan`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Start > Kör och skriv in: "msconfig" Sen väljer du fliken "Autostart".. Redigerad 9 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 har du inte msconfig kan du ladda ner det. Sök bara på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Har det på Program->tillbehör->systemverktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jävlar vad mycket du hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Shit lär ju ta år att starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Varför har du SearchBar den sabbar hela datorn jag lovar dig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) jag vet, det var skit mkt.. fick iofs en chock när jag såg allt.. men det är borta nu.. Green Goblin: Ja. hur får man bort skiten? Redigerad 9 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) jag vet, det var skit mkt.. fick iofs en chock när jag såg allt.. men det är borta nu.. Green Goblin: Ja. hur får man bort skiten? Scanna datorn med Spybot eller Adware Redigerad 9 augusti, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag har lika mkt. Men allt är inte i-kryssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Inget av programen tar bort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Någon som vill höra ett dåligt skämt? Det skiter jag i om ni inte vill jag säger det ändå: Använd Firefox! Hacka inte på mig nu, det var ju bara ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 hur får man bort skiten? http://www.kephyr.com/spywarescanner/index.html Bazooka ska kunna ta bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jävlar vad mycket du hade Han har ju KaZaA... Inte konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Han har ju KaZaA... Inte konstigt. ...Lite, som det inte följer med ett enda spyware till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 ...Lite, som det inte följer med ett enda spyware till Var inte så säker på det, bara man skriver bokstavskombinationen kaz*a så smittas datorn av diverse spywares mm. Använd dc ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts