Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Dom flesta vet väll at jag gjort 2 spel (1 av dom är ej färdigt) Nå??? Powerman eller Ghostbot? Statitiken(röstningen) visar att dom flest inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 tvärt om isf megaman fanns före Powerman Jag sa fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hmm...f'låt för att jag var lite sur på föra sidan Jag fick iden av powerman när jag spela megaman...Men namnet och hur han skulle se ut kom jag på själv...Förlåt StellHell för att jag va arg på dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hmm...f'låt för att jag var lite sur på föra sidan Jag fick iden av powerman när jag spela megaman...Men namnet och hur han skulle se ut kom jag på själv...Förlåt StellHell för att jag va arg på dig... fick du varning eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 fick du varning eller?? Tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 VAD FAN ÄR DET MED DIG IGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!! JAG HAR GJORT POWERMAN OCH JAG STRUNTAR I OM DU UPPFANN BILEN!!! Hahaha, jag skiter i vilket.. Tycker fortfarande att det är en totalsnodd gubbe från megaman.. Sen kan du ha bytt färger hur mycket du vill.. btw, kolla här.. minns inte vilken men nån utan dom e det.. http://pyroskankic.drque.net/nintendo/Megaman.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Vote: Öhh...Va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 mmmm Gammla Megaman tiden heh det var ju typ kul... nåväl Powerman: Gah kopia Hate - eliminate eller nåt sånt? Ghostbot : err... okej? Gamemaster loggo: erm okay, har inte fått någon speciellt seriös inställning av er då ni har en überpixlig loggo med typ 2 färger... vote: duh... öh va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts