Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Dom flesta vet väll at jag gjort 2 spel (1 av dom är ej färdigt) Nå??? Powerman eller Ghostbot? Redigerad 8 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ja, vad ska man säga? båda äger ju. får väl rösta på ghost bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ingen annan som har nåt och siga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vote: Powerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) PowerMan. Redigerad 9 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 GhostBot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vote: PowerMan!!! ja hjälper till me PM2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vet inte vilket som e vilket.. Men ghostbot ser ut som en ful svart pixel och Powerman är en totalsnodd gubbe från Megaman.. Har förövrigt inte spelat nått utav spelen för dom ser verkligen ut att suga getpung.. Vote: Va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vet inte vilket som e vilket.. Men ghostbot ser ut som en ful svart pixel och Powerman är en totalsnodd gubbe från Megaman.. Har förövrigt inte spelat nått utav spelen för dom ser verkligen ut att suga getpung.. kunde inte säga det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vet inte vilket som e vilket.. Men ghostbot ser ut som en ful svart pixel och Powerman är en totalsnodd gubbe från Megaman.. Har förövrigt inte spelat nått utav spelen för dom ser verkligen ut att suga getpung.. Vote: Va?? vadå megaman??? jag har gjort powerman helt själv Och ghostbot är långt ifrån klar så han se bättre ut senare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 vadå megaman??? jag har gjort powerman helt själv Och ghostbot är långt ifrån klar så han se bättre ut senare.... Sure.. Du har gjort powerman själv, jag uppfann bilen.. kom ihåg det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Sure.. Du har gjort powerman själv, jag uppfann bilen.. kom ihåg det.. VAD FAN ÄR DET MED DIG IGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!! JAG HAR GJORT POWERMAN OCH JAG STRUNTAR I OM DU UPPFANN BILEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 LOL men ja har bara spelat PowerMan så ja vet inte Vote: Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 vote Va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) borde finnas ingen av dom som alternativ EDIT: jag undrar vart du fick iden till power man riktigt orginelt Redigerad 14 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 VAD FAN ÄR DET MED DIG IGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!! JAG HAR GJORT POWERMAN OCH JAG STRUNTAR I OM DU UPPFANN BILEN!!! HAHAHAHA!! Förlåt om jag spammar eller något men jag garvar ihjäl mig åt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 VAD FAN ÄR DET MED DIG IGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!! JAG HAR GJORT POWERMAN OCH JAG STRUNTAR I OM DU UPPFANN BILEN!!! Han liknar faktiskt Powerman skitmycket, fast med rosa färger Vote: Va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Han liknar faktiskt Powerman skitmycket, fast med rosa färger Vote: Va?! tvärt om isf megaman fanns före Powerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts