Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 håller osså på me ett spel men de e långt ifrån demo-färdrigt! jag har också börjat på ett spel... Silent Slasher (arbetsnamn) , inspirerat av Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jag har också börjat på ett spel... Silent Slasher (arbetsnamn) , inspirerat av Splinter Cell Bra namn...älskar Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Skitspel? W0Rd som fan, wtf är det här Redigerad 9 augusti, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 W0Rd som fan, wtf är det här Haha, håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha, håller med. Jag med.. Tänker inte tanka, det är säkert skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag med.. Tänker inte tanka, det är säkert skit. haha w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Precis orka tanka sånna spel som tar upp 25kb i en skräpmapp som man spelar i en minut. Orkar inte tanka, installera eller avinstallera. No offence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 ah precis.. orka tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts