Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jaha...nu har jag gjort ett till spel...Ett labyrint spel... Man är ett robot spöke..(mer har jag inte kommit på Men det finns en editor med som man kan göra egna banor med...Man kan inte spara dom(en ) jaja Ghostbots adventure(With editor1.0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ingen som gillar mina spel längre :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ingen som gillar mina spel längre :'( :'( Klart som fan man gör tankar det nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Klart som fan man gör tankar det nu ju ÅHHHH!!! tack så JÄTTTE MYCKET....Trodde mitt liv va slut Men det är nästan inte ett demo utan bara ett test... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) funkar inte... kan inte ladda ner.. :'( nuså... Redigerad 8 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vad tycker ni om Editorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 funkar inte... kan inte ladda ner.. :'( nuså... Nerladdningen funkade inte på första försöket, .zip-filen var helt tom (?) försöker igen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vad tycker ni om Editorn? humm... den var väll ok.. men jag tycker att de borde finnas ett mål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 humm... den var väll ok.. men jag tycker att de borde finnas ett mål.. Spelet och editorn är långt ifrån klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 snälla, du behöver inte skapa en ny tråd för varje "demo" du gör, håll dig till en tråd tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Spelet och editorn är långt ifrån klart... gööttt *jobba jobba!!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 snälla, du behöver inte skapa en ny tråd för varje "demo" du gör, håll dig till en tråd tack hmmm...ok ska göra det hädanefter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hmmm...ok ska göra det hädanefter dina spel äger. villa bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 dina spel äger. villa bara säga det tack :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ingen mer som vill seja nåt om mitt spel ....... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ursäkta... men du gör 2 post med ungefär en timmes mellanrum... onödigt..ska nog tanka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ursäkta... men du gör 2 post med ungefär en timmes mellanrum... onödigt..ska nog tanka nu Förlåt men jag vill ju veta vad alla tycker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) vad e det för typ av spel? EDIT sorry läste inte Redigerad 9 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Skitspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 håller osså på me ett spel men de e långt ifrån demo-färdrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts