Aykaramba Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Tycker inte alls att det var bra, näst sämst av alla spel jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Tycker inte alls att det var bra, näst sämst av alla spel jag spelat Hur många spel har du spelat då? 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 hej jag undrar om mafia är så himmla bra så man kanske ska köpa det? Mafia skiljer sig en del från gta-spelen men dom är fantastiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Mafia är en av de bästa spelen jag har spelat.....storyn är sååååå bra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Till skillnad från GTA-spelen så finns det mycket saker att göra efter man har klarat storyn, freeride, freeride Extreme. Det är mycket större och längre spelglädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Till skillnad från GTA-spelen så finns det mycket saker att göra efter man har klarat storyn, freeride, freeride Extreme. Det är mycket större och längre spelglädje. Vad är det för skillnad på freeride och freeride extreme? Jag har aldrig spelat mafia, men jag funderar på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad är det för skillnad på freeride och freeride extreme? Jag har aldrig spelat mafia, men jag funderar på att köpa det. Finns små supersvåra updrag i extreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 I Freeride väljer du en bil och en plats att börja spela på, antingen i stan eller på landet, du väljer också om det ska vara dag eller natt. Sen gör du vad du vill fast det egentliga syftet är att tjäna pengar på olika sätt. Man kan döda gangsters, köra snabbt, spränga bilar, köra taxi + andra saker. I freeride extreme ska man utföra 20 st små uppdrag som är ganska svåra i vissa fall, priset om man klarar uppdragen är alltid en hotrod-bil som du lägger i ditt garage. Freeride extreme utspelar sig nämligen efter storyns slut, då äger man ett hus med ett tillhörande garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag köpte det men det funkade inte på min dator :'(... Eller det funkade men det hackade så j**** mycket så det gick inte åhh spela... (trots att det var på det sämsta grafik inställd). Min dator måste suga ganska hårt... Eller är det något man måste fixa så att det ska funka även på en halvdan dator (någon inställning kanske)? Men det jag har spelat hos andra har varit grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Men alla skriver "döda gangsters", kan man inte döda vanliga civila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Man tjänar pengar på att döda gangsters, det gör man inte om man dödar civila. Dessutom gör gangsterna mostånd, det är ju mer spännande än att döda oskyldig civila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Mafia är ett skiit spel tycker jag, köp hällre GTA San Andreas det är 100gg bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Mafia är ett skiit spel tycker jag, köp hällre GTA San Andreas det är 100gg bättre. Personligen tycker jag att storyn är betydligt bättre i Mafia. Men det beror iofs på om man gillar spel/filmer med gangstertema under 30/40-talet eller om man hellre föredrar negerdunk, svordommar och drivebye's med uzis. Mafias grafik är även i stort sett bättre än SA på ps2... Iaf när jag spelade det hos min kompis, vet inte om han körde på bästa grafiska inställningarna, men det såg ruggigt fult ut, visserligen är Driv3r värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts