sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 1. du vet fan inte hur många spel jag har kört. 2. Uppdraget kommer inte förän man gjort typ 2-3 andra uppdrag innan. Ja tycker ändå att det suger att man inte kan sno bilar från början 4. Hur kan du veta hur bra ja e på engelska. Jag tycker inte att det e svårt att förstå vad dom säger men dom förklarar så jäkla dåligt hur man ska göra uppdragen ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) 1. du vet fan inte hur många spel jag har kört. 2. Uppdraget kommer inte förän man gjort typ 2-3 andra uppdrag innan. Ja tycker ändå att det suger att man inte kan sno bilar från början 4. Hur kan du veta hur bra ja e på engelska. Jag tycker inte att det e svårt att förstå vad dom säger men dom förklarar så jäkla dåligt hur man ska göra uppdragen ibland. 1. Av ditt uttalande att dömma, så kan du inte ha spelat mycket. 2. Man har ingen anledning att sno bilar i början. Man är taxxichaffis, okej? Jag tycker extremt synd om dig som har missuppfattat detta underbara spel. Redigerad 23 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 alltså man kan fan inte skriva något här utan att man för höra att det e något fel på en ja tycker det e jävligt dågligt att man ite får ha en egen åsikt utan nån öser skit över en. ´Det enda som ok okej e när man skriver att Mafia e årets bäst spel å det tycker inte ja. Sluta vara så jävla otrevliga mot dom som tycker annorlunda (kom inte å säg att man får tåla kritik får det är inte vad det handlar om utan att ni tycker man e dum i huvet för man inte tycker lika se er som gillar spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 alltså man kan fan inte skriva något här utan att man för höra att det e något fel på en ja tycker det e jävligt dågligt att man ite får ha en egen åsikt utan nån öser skit över en. ´Det enda som ok okej e när man skriver att Mafia e årets bäst spel å det tycker inte ja. Sluta vara så jävla otrevliga mot dom som tycker annorlunda (kom inte å säg att man får tåla kritik får det är inte vad det handlar om utan att ni tycker man e dum i huvet för man inte tycker lika se er som gillar spelet) Men två av dina tre argument för att Mafia skulle vara dåligt vara bara rena lögner. Man behöver inte alls "gå nån sopig utbildning", det är antagligen bara så att du tycker (och säkert en del andra personer med) att det är lite drygt att man inte kan sno alla bilar med en gång, som i tex VC... Sen tycker inte jag att det är "skitkassa instruktioner på vissa uppdrag". Möjligtvis kan det vara lite svårt att veta hur man tex. kommer ombord på båten, när man ska döda gubben som har ett tal under festen. Men man får använda fantasin. Jag tycker att spelet känns friare då. Hade det varit roligare om man hade en liten gubbe som sprang och visade den exakta vägen och berättade allt man skulle göra? Förlåt om du tar illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Näe jag tycker inte det s oppigt att man får använda fantasin och jag tar verkeligen inte illa upp. Alla får tycka vad dom vill om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 pease eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Näe jag tycker inte det s oppigt att man får använda fantasin och jag tar verkeligen inte illa upp. Alla får tycka vad dom vill om spelet Givetvis får alla tycka vad de vill om spelet. Men du verkade ta illa upp i ditt PM du skickade Jaa, vi är vänner nu haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här var ett till bråk. Det är ingen bra stämning här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Här var ett till bråk. Det är ingen bra stämning här på forumet. Nej detta var inget bråk... Vi DISKUTERADE... Vi var aldrig arga på varandra... Hur definerar du "bråk"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 (redigerad) Jag blir upprörd när jag läser eran "diskussion". Ni bråkar ju med Sebbe68, ni accepterar inte hans åsikter. Redigerad 29 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 det e ok nu vi var aldrig sura på varandra bara diskuterade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Nu återgår jag till att verbalt beundra Mafia, istället för att diskutera hurvida Sebbe och Kalan bråkade eller ej... När jag köpte Mafia trodde jag att det skulle vara en exakt kopia av GTA. Det blev en väldigt glad översakning när jag insåg hur mycket mer seriöst det var. Eldstriderna är så mycket bättre här än i andra 3:e personspel!!! Någon annan som tycker att Temalåten äger!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Temalåten och musiken överhuvudtaget är väldigt bra i Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Trodde också att MAFIA skulle vara ett medelmåttigt spel när jag köpte det. Folk hade talat så mycket gott om det och att det var det bästa de lirat, men jag tvivlade. Införskaffade det och installerade det en sen kväll. Hade tänkt och börja lira runt midnat.. Men då hade jag haft en väldig lång, jobbig dag. Så då somnade man på sängen medans datorn installerade spelet. Nästa morgon sätter man sig vid datorn och drar igång... Tänker man "- Usch, va tråkigt intro." Kommer in, kör tutorialen först(stavning?) Känner mig lite mer inne och längtar att få böra lira efter detta. Sätter igång spelet och kollar igen introfilmen innan biljakten... Blev irriterad på det först för jag tyckte bilen var asseg, och hade jag haft en bil från gta så hade jag kört ifrån dessa losers. Men när man först klarat det uppdraget rullade det på, och jag kunde inte sluta spela! Satt bara och spelade och spelade... Innan man visste ordet av det var det nästan kväll ute. Verkligen ett spel jag rekommenderar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 w0rd, på dig Jag tycker dock att 4 uppdragen efter de första är de abslout tråkigaste... Däremot så gillar jag verkligen att dom har byggt upp det så att man kör till varje updrag, t.ex "ta dig till Hoboken och prata med en fjant". Då får man köra hela vägen till Hoboken för att prata med fjanten, och sedan tillbaka. Man lär känna staden så bekvämt då, och så blir det inte så hysteriskt kort mellan varje uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag tycker att introt är otroligt bra. Man kan inte jämföra GTA med Mafia, det är som att jämföra USA med Sverige. Redigerad 5 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) skitkassa instuktioner på vissa uppdrag kan du inte engelska? dessutom är det ju roligare när man själv ska lista ut vad man ska göra! det är också skiitbra att man får reda på VARFÖR man gör uppdragen Redigerad 5 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kan du inte engelska? dessutom är det ju roligare när man själv ska lista ut vad man ska göra! det är också skiitbra att man får reda på VARFÖR man gör uppdragen Kom igen, alla har tjatat om det nu, ge upp! Fan, nu blir ju jag sugen på att skaffa detta spel som verkar helt underbart... Ingen som har några screenshots eller recensioner på lager?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Har du inte skaffat det än?? Köp det genast, du kommer gå miste om ett av tidernas bästa spel om du inte gör det. Recensioner: Spelbasen IGN Gameblitz Fragzone Besök också den officiella hemsidan för info, filmer och massor av screens. Redigerad 5 november, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Kom igen, alla har tjatat om det nu, ge upp! Fan, nu blir ju jag sugen på att skaffa detta spel som verkar helt underbart... Ingen som har några screenshots eller recensioner på lager?... Jag har en guidebok hemma till Mafia som beskriver allt i spelet, men den är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts