guardian Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag verkar inte vara den ende som anser att Mafia är det bästa spelet som skapats. det är du verkligen inte! jag har spelat mafia ända sen det kom ut! jag gjorde ett litet uppbehåll på en månad när skivorna försvann sen var det bara att spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 mafia är ett av dom bättre spel som gjorts men Vc vinner ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 (redigerad) mafia är ett av dom bättre spel som gjorts men Vc vinner ändå. Det beror på om du gillar gammalstilen bättre än Modernstilen eller tvärtom. Jag tycker a... vänta jag behöver väl inte ens uttala mig. Redigerad 11 september, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Känslan när man åker igenom chinatown och "Welcome to my chinatown" spelas är så bra så det går inte att beskriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Visst är musiken bra i Mafia. Musiken gör ju mycket känslor, det blir spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hej jag undrar om mafia är så himmla bra så man kanske ska köpa det? jag har 1 ord att säga: köp............. eller ladda ner(2 ord då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Visst , mafia har skit bra story , mkt bättre än vc's ! Men jag tycker det är roligare på vc när man bara vill åka omkring , leka massmördare m.m. , free ride på mafia är tråkigt..finns inget å göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Har börjat lira Mafia nu igen... det är såå skönt Bättre än allt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Har börjat lira Mafia nu igen... det är såå skönt Bättre än allt annat! Mafia pwns nyss införskaffat detta spel, belv kär direkt Men de är svårt ju, tycker iaf jag och uppdragen är långa (hmm de där är väl egentligen bara positivt). Detta spel är ett måste för alla som spelar spel överhuvudtaget (kanske inte de som spelar cs). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Kan du inte ändra Pwns till owns så att folk förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Mafia äger totalt!! Speccielt med mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vad kan man mer säga? Storyn är knäckande bra, långt mer realistisk än gta serierna. Om man nu ska jämnföra gta och mafia så tycker jag att mafia äger på storyfronten med hästlängder. Vice City är grymt också, jag älskar 80-tal. Men uppdragen är lite väl orealistiska. Mafia har skönare och längre uppdrag. Och lååångt mycket snyggare kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Grafikmotorn i Mafia är lätt mycket bättre än GTA's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Jag har hört av vissa att det är utmärkt, men av andra har jag hört att det är segt, med långsamma bilar o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Mafia är klart den bästa "GTA" klonen (om man säger så)... Klart köpvärt till PC/Xbox....Glöm PS2 versonen (sega laddings tider) allmänt sämre grafik än till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vad kan man mer säga? Storyn är knäckande bra, långt mer realistisk än gta serierna. Om man nu ska jämnföra gta och mafia så tycker jag att mafia äger på storyfronten med hästlängder. Vice City är grymt också, jag älskar 80-tal. Men uppdragen är lite väl orealistiska. Mafia har skönare och längre uppdrag. Och lååångt mycket snyggare kläder Mafia vinner i att ha bäst uppdrag och story någonsin i något spel. Men varför jag bättre gillar gta är den totala friheten som bara finns i dom spelen. Dessutom har jag vuxit upp med dom spelen och känner en viss "kärlek" till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Mafia äger totalt!! Speccielt med mods Ja, men det ska vara lagom med mods. Inte söndermoddat. Det var en som sa att bilarna var långsamma och sega, de ska de vara eftersom det är realistiskt. Bilarna gick inte så fort då. Jag tycker faktiskt att en del bilar går för fort för att det ska vara verkligt, tex racerbilarna de gick väl inte upp över 200 km/h? PS: Det finns en modd som gör att uppdraget Happy birthday blir ett nazistparty, Båten har hakkors på sig och han som gör ett tal ser ut som hitler och alla på båten pratar tyska. Man ska alltså döda Hitler, det är ju rätt verkligt eftersom att han levde och var politiker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mafia är bland dom bästa spel jag har spelat, tyvär har jag hört att konsolversionerna förstör mycket av spelkänslan p.g.a att spelet är för tungt för konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Mafia suger det sämsta spel jag spelat på pc. Man måste gå non sopig utbildning innan man kan sno bilar det utspelar sig på 1930-talet skitkassa instuktioner på vissa uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Mafia suger det sämsta spel jag spelat på pc. Man måste gå non sopig utbildning innan man kan sno bilar det utspelar sig på 1930-talet skitkassa instuktioner på vissa uppdrag 1. a) du har inte spelat många spel du har ingen känsla för spel c) (min gissning) du passar in på både a) och 2 .Utbildning? D et tar 2 sekunder för Ralphie att visa dig hur du snor en bil! 3. Nehe, det menar du inte? Shit, trodde det var framtid. Trodde faktiskt att maffian fortfarande fanns och att det var nutid, det var därför jag köpte spelet. Blev fett besviken när jag som har så lite allmänbildning insåg att maffian hade sin storhets tid 30-70 talet! 4. Lär dig engelska eller lyssna bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts