Jump to content

Mafia bra?

atWa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt dig ja...

Det har ju i alla fall vunnit GOTY (eller har jag fel?) plus att jag gillar det stenhårt. Det finns nog ingen som INTE gillar det. Och grafiken är underbar för att komma från 2002.

Edit: tack för all uppmärksamhet kring mitt utelämnande av ordet inte :)

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt dig ja...

Det har ju i alla fall vunnit GOTY (eller har jag fel?) plus att jag gillar det stenhårt. Det finns nog ingen som gillar det. Och grafiken är underbar för att komma från 2002.

Grafiken är fortfarande underbar!

Jag skulle iaf inte vilja köra Mafia i Doom 3's grafikmotorn, det skulle förstöra känslan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett måste att ha! klart bästa storyn jag varit med om NÅGONSIN i ett sånt häringa spel!

köpt det!

edit: detta är nog kanske det ända spelet som har en sån här stark känsla.

nu är ju detta inte mitt favorit spel. men jag rekomenderar det ändå superduper myclet.

Redigerad av Absurd
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

siter fortfarande o spelar det då o då! perioder då jag trötnar på det kommer då och då, men fortfarande efter 2 år så vill man spela det igen!! klarat ut spelet 2 ggr !

Samma här ;) , fast jag har klarat det två gånger, sen spelade jag igenom det med min kusin... dvs, klarat det 3 gånger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...