atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hej jag undrar om mafia är så himmla bra så man kanske ska köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Givetvis Ett av de bästa spelen jag någonsin spelat Det är ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ETT RIKTIGT MÅSTE!! och storyn? JO, det är nog den BÄSTA! -blev nästan rörd när jag klarade spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Givetvis Ett av de bästa spelen jag någonsin spelat Det är ett måste! ok kanske tar och köper det när jag får råd... CrAcKmAn, ok.. mm vet hur det känns blev rörd när jag har klarat ett zelda spel eller vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Mafia är det bästa spelet som hittils gjorts. Det borde ju betyda något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Enligt dig ja... Det har ju i alla fall vunnit GOTY (eller har jag fel?) plus att jag gillar det stenhårt. Det finns nog ingen som INTE gillar det. Och grafiken är underbar för att komma från 2002. Edit: tack för all uppmärksamhet kring mitt utelämnande av ordet inte Redigerad 9 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det finns nog ingen som gillar det. Och ja, men att jag, som spelat många spel, tycker det är det bästa borde ju betyda något... kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Enligt dig ja... Det har ju i alla fall vunnit GOTY (eller har jag fel?) plus att jag gillar det stenhårt. Det finns nog ingen som gillar det. Och grafiken är underbar för att komma från 2002. Grafiken är fortfarande underbar! Jag skulle iaf inte vilja köra Mafia i Doom 3's grafikmotorn, det skulle förstöra känslan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det finns nog ingen som gillar det. Vadå? Det finns väll visst folk som gillar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Tror att han menar "finns ingen som inte gillar det"... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) ett måste att ha! klart bästa storyn jag varit med om NÅGONSIN i ett sånt häringa spel! köpt det! edit: detta är nog kanske det ända spelet som har en sån här stark känsla. nu är ju detta inte mitt favorit spel. men jag rekomenderar det ändå superduper myclet. Redigerad 9 augusti, 2004 av Absurd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 köp det till datorn då. för då när man klarat spelet så kan man lägga in nya bilar och de flesta nerladdade bilarna är av mycket hög kvalitet. dessutom är det svin lätt att ändra styrka och sånt på både bilar och vapen med ett program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 du har väl redan köpt det, men det är världens bästa spel hittils enligt mig om vi tänker på årtal när spel släppts... hur länge ska man behöva vänta på mafia2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Köp det! Mafia är ett fantastiskt spel som har allt ett bra actionspel ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Mafia är lätt bättre än Vice City och GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 siter fortfarande o spelar det då o då! perioder då jag trötnar på det kommer då och då, men fortfarande efter 2 år så vill man spela det igen!! klarat ut spelet 2 ggr ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 siter fortfarande o spelar det då o då! perioder då jag trötnar på det kommer då och då, men fortfarande efter 2 år så vill man spela det igen!! klarat ut spelet 2 ggr ! Samma här , fast jag har klarat det två gånger, sen spelade jag igenom det med min kusin... dvs, klarat det 3 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Samma här , fast jag har klarat det två gånger, sen spelade jag igenom det med min kusin... dvs, klarat det 3 gånger mafia är helt fantastiskt spel! Värt varenda öre( )!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 har det nu =) inte klarat än men änsålänge är jag riktigt nöjd!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag verkar inte vara den ende som anser att Mafia är det bästa spelet som skapats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts