Maxz Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Skit bra juh! Fick DVD:n idag ! Fick en blå wunderbaum den luktar gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tyckte dom va kul när jag va yngre. När jag kollar på dom nu så är det inte lika kul längre. dom e överdrivet larviga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Hörde att ronny och ragge skulle börja sändas på TV igen, När börjar det exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag har hört talas om att dom kanske skulle göra en ny film en ny skiva och en turne! Hoppas d blir så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag har hört talas om att dom kanske skulle göra en ny film en ny skiva och en turne! Hoppas d blir så! fan vad gött isf... undra vad den ska handla om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Läste det i Aftonbladet för någon vecka sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 vote:coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 läste också att dom skulle få en jäällla massa pengar om dom drog ut på turné igen....skulle va riktigt nice om d e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 hoppas...hade vatt kul me nytt, fräscht R & R, men ändå med samma inspelnings sätt....de som händer de händer...om ni har kommentarer på så fattar ni va ja menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Dom måste ju behålla alla ljudeffekter som när tyg går sönder eller när dom slirar runt med dojjorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts