skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Råkade rösta ja för att Mr. Bra-på-att-skapa-polls lyckades med en bra poll Hursomhelst tycker jag dom är ufråniga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Fixade till pollen så att det inte blir mer missförstånd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 söt Ronny är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 söt Ronny är!!! haha!! Ronny: Jag känner mig inte som ett pök! Ragge: Håll käften Ronny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 F*n dom bästa bitarna är: Ragge tar sin trasiga cykel och kör rakt ner i diket. Ragge är flygrädd. Pökpåsefabriken är rätt skön också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 F*n dom bästa bitarna är: Ragge tar sin trasiga cykel och kör rakt ner i diket. Ragge är flygrädd. Pökpåsefabriken är rätt skön också. Denna Funnylin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 De är grymma, älskar Ronnys engelska haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Känner mig utanför nu, har ju inte sett R&R sen det gick på TV för herrans länge sen :"> måste köpa DVD:n snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Min lillebrorsa fick med en wounderbaum när han skaffade dvd'n. stank skit i hela jävla huset (varning för ''skogsfrisk''. Det ska vara Victory Lane!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Min lillebrorsa fick med en wounderbaum när han skaffade dvd'n. stank skit i hela jävla huset (varning för ''skogsfrisk''. Det ska vara Victory Lane!) den luktar ju gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Min lillebrorsa fick med en wounderbaum när han skaffade dvd'n. stank skit i hela jävla huset (varning för ''skogsfrisk''. Det ska vara Victory Lane!) Med en wonderbaum i bilen så är man riktig säker. Man kan släppa av en fjärt som nästan ingen märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 De va en gång i maj jag såg dig första gången, du såg på mig de ryck-te till i pollisongen. Din sammets-lena kropp o dina fasta former, sätter fart på mig o mina små hormoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Vilka, f*n är dom? Trodde du kunde allt med tv o film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Min lillebrorsa fick med en wounderbaum när han skaffade dvd'n. stank skit i hela jävla huset (varning för ''skogsfrisk''. Det ska vara Victory Lane!) Fick jag med(Stolt)...fast jag vetifan var jag gjorde av den. Om jag hittar den ska jag rama in den! Denna Funnylin!Jupp, f*n vad skön...tar cykeln och kör rakt ner i diket, så extremt korkat. Trodde du kunde allt med tv o film? Moahaha, nu har jag tagit över tronen som filmvetare extraordinär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Fan de är ju grymma, ska låna filmen av en kompis som har den! Om wunderbaumgranar: En annan kompis som just köpte bil köpte även en victory lane, den lukten tränger in så hårt i bilen så att det luktar fnask om hela jävla bilen alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) Hehe de äger har en tröja med dem Redigerad 13 augusti, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moahaha, nu har jag tagit över tronen som filmvetare extraordinär! Kampen är mellan dig och mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vote: Coola! Dom äger stort har sett allt med dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 de är ju bäst...skaffade dvdn för nån vecka sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Nu har man DVD:n då. Så jävla bäst Något av det bästa som någonsin hänt svensk TV-historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts