xstreem Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Ja EDIT: Vote ja för coola Vote nej för mesiga... Redigerad 8 augusti, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vad röstar man ja på? om dom är coola eller mesiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vilka, f*n är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vilket alternativ ska man rösta på om man tycker dom är mesiga(mildt sagt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vilka, f*n är dom? vet du inte vilka ronny och ragge är? trodde jag alla visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Dom är ju EXTREMT coola & roliga... måste köpa dvd:n snarast såg det bara på tv när det gick, för många år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Dom är ju EXTREMT coola & roliga... måste köpa dvd:n snarast såg det bara på tv när det gick, för många år sedan... Ja, såg också det. När dom skulle begrava sin gamla kärra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 mm...riktigt skön B-komik. "Men va fan pöket, kom igen nu!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Dom är ju EXTREMT coola & roliga... måste köpa dvd:n snarast såg det bara på tv när det gick, för många år sedan... ja har DVD:n....nästan 4 timmar av ronny o ragge....rena drömmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vote: Har inte votat (Skumma alternativ) Men de kan vara roliga ibland, men det var längesen jag så R och R.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jorå dom är lite halvcoola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 sådär, har aldrig riktigt sett dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 sådär, har aldrig riktigt sett dom Hur kan du då tycka att dom är sådär coola då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ronny o Ragge rockar! öh fan tjena fan bruden fan du vet fan inte var vår fårrd e fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hur kan du då tycka att dom är sådär coola då? Alltså jag har sett kanske en timme med dom, och jag har glömt ganska mycket och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hmm, jag gillade dom när jag gick i femman. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 mesiga...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Så jäääääla underbara fan! - "Öh bettan, ska vi du vet.. Öh öh öh..?" - "NE, Ska vi inte..!" - "Men va fan, Haru slutat pöka.." Ska vi upp bland dom där jävla måsarna o härja?! Vote: JAAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Dom är grymma just för att dom är så otroligt mesiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Dom är ju skitsköna, kommer ihåg när man var mindre och såg dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts