Arman Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 längtar tills den är klar Kanske gjorde den till sig själv...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Kanske gjorde den till sig själv...? hehe, okej men då får jag väl be honom skicka den för jag vill ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Om det är någon som vill ha den så är det klart att den kommer läggas upp... har inte jobbat nått mer på den men jag ska fixa dom grejerna som folk antytt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nu är inredningen klar. jag ska bara fixa till texturerna på några ställen sen så är det typ klart.. men ´hur får man in fönster så att dom blir genomskinliga i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 markera faces sidoklicka på objektet i listan ta faces>properies och kryssa för semitransparent eller gör en semitransparent textur andvänd framelimiter när du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 det löste sig med det mesta... Nu är bilen snart uppe på sajten har laddat upp den. Jag orkade inte sitta och pilla med allting så himla mycket nu på slutet. Min första bil som blivit klar så jag gör det nog lite noggrannare nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 daaamn vilka fäljar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nu är inredningen klar. jag ska bara fixa till texturerna på några ställen sen så är det typ klart.. men ´hur får man in fönster så att dom blir genomskinliga i spelet?? Aningen mörk bild: jag ser ingenting. Kan du inte adda en lite ljusare??? Ser dock inga brister, vilket är ett bra tecken! Kan du adda den till GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Aningen mörk bild: jag ser ingenting. Kan du inte adda en lite ljusare??? Ser dock inga brister, vilket är ett bra tecken! Kan du adda den till GTA:Sweden? mne det va fan då.. ser du inte att topicen är två månader gammal och att bilen redan är klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 mne det va fan då.. ser du inte att topicen är två månader gammal och att bilen redan är klar? Kan du adda den till GTA:Sweden, då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har inte Gta: Sweden redan fullt med bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Har inte Gta: Sweden redan fullt med bilar? Jag hörde att det var tvärtom: de enda fordonsmoddarna är en drös texturändringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts