sajko Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag har snart fått ihop min 740 men jag har några kvar... först så fattar jag inte hur jag kan få ihop en txd fil som funkar. jag har snart texturerat allt i zmod men vad gör man sen? o framrutan blir inte transparant i spelet... den är semi-transparent men blir det inte i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Snygg men fixa grillen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 det är en 760.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Mm jag vet att det är lite att fixa men... den funkar i spelet fast då är den bara vit så den är inte så rolig än.. ingen som kan texturering på bilar bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 lol vem fan vill ha den där skiten i sitt vc?! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Kalla inte anndras arbete för skit när du kan inte ens kan göra någonting själv utan tar andras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 lol vem fan vill ha den där skiten i sitt vc?! LOL! Jag kanske gör den till mig själv och jag vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 lol vem fan vill ha den där skiten i sitt vc?! LOL! Har du överhuvudtaget gjort nåt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Sajko, den kan bli en snygg bil bara du fixar till hjulen lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag kanske gör den till mig själv och jag vill ha den Skit bra arbete snygga hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ser supersnyggt ut! Enda felet är att det är...en...volvo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 haha jepp, the awful truth kan man säga =P lägg alla filer i en txd fil me TXD Builder 1.1 så är den inte så fult vit, sen tar du screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ser supersnyggt ut! Enda felet är att det är...en...volvo.. Haha... så du vill inte att det ska bli en 240 sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag har fortfarande lite problem med textureringen... Jag har tagit alla texturer ifrån en bild. det kanske man inte ska göra Jag gjorde som du sa Griimn men den blev helt konstig i spelet.. så här ser den ut i zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 det löste sig med texturerna, men är det någon som vet hur man fixar sina fönster? Så ser den ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 snygg men fäljarna är för stor å du borde texturera insidan av bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 det löste sig med texturerna, men är det någon som vet hur man fixar sina fönster? Så ser den ut nu Haha va ba tvungen att lägga märke till tjejen i bakgrunden med benet i luften! haha.. men snyggt arbete som fan! fixa ba hjulen & texturerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 skit snyggt sajko! längtar tills den är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts