Zenkei Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Kan någon säga hur man kommer in i det rummet vid taxibolaget ni vet den som man går en liten trappa ner och sen en dörr. den är stängd när jag kommer ner dit och jag vet inte hur jag ska komma in i rummet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Har aldrig hört talas om ett sådant ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 jag har testat åkt in där med jetpack, sen stängt av jetpacken och man bara faller..inte någon solid mark där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zenkei Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) jag har testat åkt in där med jetpack, sen stängt av jetpacken och man bara faller..inte någon solid mark där.. va då jetpack en som man har på ryggen??. sån finns väl ente på VC. Redigerad 9 augusti, 2004 av Zenkei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zenkei Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Mod. Finns det något annat sätt att komma in i de rummet (ente mods) asså vet ni vicket jag menar?? ja menar de BAKOM taxibolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Finns det något annat sätt att komma in i de rummet (ente mods) asså vet ni vicket jag menar?? ja menar de BAKOM taxibolaget Ja det finns det! Jag har skrivit hur man gör HÄR! Längst ner.. Tips 113. Redigerad 10 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vilket bra tips! Fattar inte hur du kommer på alla tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Rummet öppnas bara i "Hit the courier" uppdraget... När "The courier" e i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zenkei Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Rummet öppnas bara i "Hit the courier" uppdraget... När "The courier" e i närheten. Jag har gjort alla uppdragen men jag kan ente komma ihåg att den dörren har öppnats nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts