Jump to content

Förmodligen Stadiun !!

Share

Recommended Posts

Vet ej om det kan vara stadion , ser så ut !! men det kanske också vara ett hus som har en stor affisch som ser ut som USAs flagga !!

Men tror det är en stanion och stolarna är formade som flaggar !! Ta o zooma in jag tycker det ser ut som en stadio !

Bakom lyftkranen då !!

post-31-1091985653_thumb.jpg

Redigerad av Vice-Nasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kan du vara så snäll och inte skriva: "o = och" "!! = !" osv. Finns nog många här som tycker det är helt onödigt det jag skriver nu. Men för att behålla det "korrekta svenska språket" i detta forum, så kan vi väl tänka på det här. Det blir en trevligare nätmiljö. Och ett mer seriöst intryck.

Mest förvrängda ord:

*Bah = ? (kanske, bara)

*O/Å = Och

*Ja = Jag

*E = är

*Me = med

Osv. (OBS! Det handlar inte om små stavfel, utan om de förvrängda orden, för stavfel gör alla. Dock kan det gå till överdrift ibland)

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Är det inriktat mot mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Kan du vara så snäll och inte skriva: "o = och" "!! = !" osv. Finns nog många här som tycker det är helt onödigt det jag skriver nu. Men för att behålla det "korrekta svenska språket" i detta forum, så kan vi väl tänka på det här. Det blir en trevligare nätmiljö. Och ett mer seriöst intryck.

Mest förvrängda ord:

*Bah = ? (kanske, bara)

*O/Å = Och

*Ja = Jag

*E = är

*Me = med

Osv. (OBS! Det handlar inte om små stavfel, utan om de förvrängda orden, för stavfel gör alla. Dock kan det gå till överdrift ibland)

Håller med till hundra procent som den lilla ordmärkaren jag är, men det är ju inte så att den här tråden i sig är speciellt "nersmutsad"* så borde du inte posta det där i en ny topic? Visst, första meddelandet var ju ett riktigt avskräckande exempel på vårdslöshet av språket, men...

PS: Som du förstår i forumdelen "GTASajten"...

* Kom inte på ett bättre ord, förlåt.

Edit: Ang. denna tråds egentliga handling har jag ingen kommentar, ser snarare ut som ett spegelvänt Ammunition, alldeles för litet för att vara ett stadium.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor