Vice-Nasty Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Vet ej om det kan vara stadion , ser så ut !! men det kanske också vara ett hus som har en stor affisch som ser ut som USAs flagga !! Men tror det är en stanion och stolarna är formade som flaggar !! Ta o zooma in jag tycker det ser ut som en stadio ! Bakom lyftkranen då !! Redigerad 8 augusti, 2004 av Vice-Nasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Det heter annars stadium eller stadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 å de ser ut att va aldeles för litet.. dessutom e "flaggan" felvänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 eller så är det ammunation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Det heter annars stadium eller stadion. Exakt annars blir det Stadium affären! Vet inte om de liknar så mycket bara en läktare vad är det för något ser ut som en gata nedanför läktaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 vem bryr sig liksom ? det blir vad det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 vem bryr sig liksom ? det blir vad det blir. w0rd ahh har ni sett en av de nya bilderna, det är säkert en bro där. Har ni sett den ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Varning! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)! ----------------------------------------------------------------------------------------------- Kan du vara så snäll och inte skriva: "o = och" "!! = !" osv. Finns nog många här som tycker det är helt onödigt det jag skriver nu. Men för att behålla det "korrekta svenska språket" i detta forum, så kan vi väl tänka på det här. Det blir en trevligare nätmiljö. Och ett mer seriöst intryck. Mest förvrängda ord: *Bah = ? (kanske, bara) *O/Å = Och *Ja = Jag *E = är *Me = med Osv. (OBS! Det handlar inte om små stavfel, utan om de förvrängda orden, för stavfel gör alla. Dock kan det gå till överdrift ibland) Redigerad 9 augusti, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Varning! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)! ----------------------------------------------------------------------------------------------- Är det inriktat mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) Varning! Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)! ----------------------------------------------------------------------------------------------- Kan du vara så snäll och inte skriva: "o = och" "!! = !" osv. Finns nog många här som tycker det är helt onödigt det jag skriver nu. Men för att behålla det "korrekta svenska språket" i detta forum, så kan vi väl tänka på det här. Det blir en trevligare nätmiljö. Och ett mer seriöst intryck. Mest förvrängda ord: *Bah = ? (kanske, bara) *O/Å = Och *Ja = Jag *E = är *Me = med Osv. (OBS! Det handlar inte om små stavfel, utan om de förvrängda orden, för stavfel gör alla. Dock kan det gå till överdrift ibland) Håller med till hundra procent som den lilla ordmärkaren jag är, men det är ju inte så att den här tråden i sig är speciellt "nersmutsad"* så borde du inte posta det där i en ny topic? Visst, första meddelandet var ju ett riktigt avskräckande exempel på vårdslöshet av språket, men... PS: Som du förstår i forumdelen "GTASajten"... * Kom inte på ett bättre ord, förlåt. Edit: Ang. denna tråds egentliga handling har jag ingen kommentar, ser snarare ut som ett spegelvänt Ammunition, alldeles för litet för att vara ett stadium. Redigerad 9 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Hehe , Okej ! Ska tänka på hur jag skriver nästan gång. Ska vara mer noggran Tack Webstudio för varning så jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Hehe , Okej ! Ska tänka på hur jag skriver nästan gång. Ska vara mer noggran Tack Webstudio för varning så jag vet! No problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts