Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 läste att dessa filer finns i .dta-filerna som man kan extrahera: (i mappen models) toyota00.4ds* - Toyota Concept Car bigfoot00.4ds* - Brown Monster Truck BigFoot.4ds* - American Flag Monster Truck traktor.4ds* - Orange Farm Tractor thunderbird.4ds* - Red Bolt Thrower (Not pink Thunderbird) bull00.4ds* - Bulldozer bus00.4ds* - Big White Bus brouk00.4ds* - VW Beetle xedos00.4ds* - Red Mazda/Daewoo type sedan truckmorph00.4ds* - Truck from 'Return from the Farm' mission panz.4ds* - Military tank (no skin) xxx.4ds* - Red Bolt Thrower 9VAGSUDY.4ds - Rusty train carriage with chains (empty) letadylko.4ds - Airplane (Flying, propellers spinning) 9vlak.4ds - Black train (engine - front carriage) xclun.4ds - Speed Boat xMorse.4ds - Yellow bi-plane with checkered paintjob xsedos.4ds* - Red Mazda sports car alfaracing.4ds - Blown up racing car 9motorka.4ds* - Motorbike with sidecar vzd lod.4ds - Zeppelin (airship or blimp) * = Can be driven och jag vet inte hur man får in de i spelet... hur gör man? När man ska byta spelar modell så byter man ju bara ut den önskade modellen mot tommy.4ds en bild på en motorcykel... (jag testade att lägga in den som spelarmodell, men vill lägga in den som fordon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det är bara att byta namn på tex toyota00.4ds till tex ford00.4ds. Du måste leta upp de bilarna som finns i spelet från början i models. Pansarvagnen är inte att rekommendera att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det är bara att byta namn på tex toyota00.4ds till tex ford00.4ds. Du måste leta upp de bilarna som finns i spelet från början i models. Pansarvagnen är inte att rekommendera att använda. man kan köra den, men den kan inte styras. min favvo av de "gömda" bilarna är nog wv beetle. den har riktiga rutor och det kan bli bucklor på den bussen är inte solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det är bara att byta namn på tex toyota00.4ds till tex ford00.4ds. Du måste leta upp de bilarna som finns i spelet från början i models. Pansarvagnen är inte att rekommendera att använda. Men hur vet jag vilka .4ds-modeller som är bilar, och vilken bil det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Men hur vet jag vilka .4ds-modeller som är bilar, och vilken bil det är? jo, det kan man kolla med ett program som heter mafiaVE. där kan man även ändra bilarnas kapacitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 får man fråga varför?.. mafia ska ju vara mafia! mafia ska ju vara mafia bilarna.. inga bikes.. ingen känsla då tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) får man fråga varför?.. mafia ska ju vara mafia! mafia ska ju vara mafia bilarna.. inga bikes.. ingen känsla då tycker jag Du är medveten om att det fanns motorcyklar då va? EDIT: DU är ägd by Kalan Redigerad 20 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Du är medveten om att det fanns motorcyklar då va? EDIT: DU är ägd by Kalan ja det är klart men jag tycker inte att det hör till mafia.. tycker man ska sitta i bilar (dom bilar som finns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag kom på en sak.. T.ex. zeppelinen är ju med på ett Free Ride Extrem uppdrag och motorbåten är med på introfilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska vc också vara original då eller atwa? =) zeppelinaren heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska vc också vara original då eller atwa? =) zeppelinaren heter det ne.. men VC är inte samma stämning! det är bara och modda på : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 bilarna på Mafia suger dom kan typ gå högst i 70. Dessutom måste man gå nån tråkig utbildning för att kunna sno bilar. Näe säger bara att Mafia inte är värt ett öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 bilarna på Mafia suger dom kan typ gå högst i 70. Dessutom måste man gå nån tråkig utbildning för att kunna sno bilar. Näe säger bara att Mafia inte är värt ett öre. Nej, de går i den hastigheten som bilar gjorde vid den tiden. Nej man måste inte gå någon utbildning. Men man måste fan lära sig saker innan man kan dem. Jo det är värt många ören. Tryck in det i din lilla hjärna, okej? Förresten så undrar jag vad det har med denna topic att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 bilarna på Mafia suger dom kan typ gå högst i 70. Dessutom måste man gå nån tråkig utbildning för att kunna sno bilar. Näe säger bara att Mafia inte är värt ett öre. När jag körde senast kom jag upp i 95, har jag köpt något annat spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag har kommit över 100 utan modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja det finns bara en bil i hela mafia som inte kan gå över 100 och det är T-fordarna, de kan bara gå upp i 90. Det är ju bara att byta bil om ni tycker att den är långsam, ta taxin. Ps. var inte så elaka här på forumet, det är en sak jag har märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ps. var inte så elaka här på forumet, det är en sak jag har märkt. Syftar du på mig? Jag informerade honom endast om att han hade helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har toppat min bil till över 160mp/h! med hotfroden man vinner på freeride extream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har kommit upp i 190 på racebanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har nu skaffat en carchanger till Mafia och har försökt lägga in motorcykeln utan lyckat resultat, med tanke på att jag bara faller genom marken på banan, när jag startar FR med den... Gubben tycks även sitta något konstigt, då han sitter inutu sadeln ungefär... Hur fixar man det? Om det nu går att köra med den sidovagnsutrustade motorcykeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts