LunCh Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Okej jag är jävligt dålig på motorer. Jag undrar om det är någon som har någon sida som man kan hitta bilder på motorer som är på den bilden jag infoga... Skulle bli mycket tacksam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 http://images.google.se/images?q=v8+engine&ie=UTF-8&hl=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 lite lätt ot fråga som ja kom i tänka på när ja såg den bilden.. Får man ha sidepipes på bägge sidorna på en bil? En polare har fått sätta en dummy på ena sidan på sin epa för han säger att reglerna säger det men vafand efinns ju cobror o vettar me sidepipes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts